سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ مرداد ۱۴۰۱ در ۳:۱۴ ب.ظ چاپ مطلب

دو جایزه برای تولیدات سازمان سینمایی سوره در جشواره غدیر

Tahaee-Ghadir

تندیس بهترین نماهنگ و بهترین انیمیشن سه بعدی سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی- رسانه‌ای غدیر به دو اثر از تولیدات سازمان سینمایی سوره رسید.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی سوره، اختتامیه سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی- رسانه‌ای غدیر جمعه ۳۱ تیرماه در سالن همایش نمایشگاه بین‌المللی شهر بغداد برگزار و برگزیدگان آن اعلام شدند.

در این میان تندیس بهترین نماهنگ و بهترین انیمیشن سه بعدی به ترتیب به نماهنگ «ایستاده‌ایم ٢» به کارگردانی محمدباقر مفیدی‌کیا و انیمشین سه بعدی «فان فارم» (دهکده شادی) به کارگردانی سعید ضامنی‌آتنی و رسول شیری که از تولیدات باشگاه فیلم سوره و مرکز انیمیشن سوره هستند، رسید.

سازمان سینمایی سوره حوزه هنری به عنوان یکی از مراکز تولید و توزیع فیلم در ایران، با ۹ اثر در بخش‌های رقابتی این جشنواره و همچنین در غرفه‌اى مشترک با حوزه هنرى در بخش جنبی و بازار فیلمى که در کنار این رویداد برگزار شد، حضور داشت.

سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی – رسانه‌ای غدیر ۲۹ تا ۳۱ تیرماه (۲۰ تا ۲۲ جولای) مصادف با ۲۰ تا ۲۲ ماه ذی‌الحجه با شعار «رسانه حرفه‌ای و اخلاق‌مدار» در شهر بغداد برگزار شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>