سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ مرداد ۱۴۰۱ در ۷:۲۳ ب.ظ چاپ مطلب
از «ارباب حلقه‌ها» تا پروژه‌های مارول؛

اختصاصی: در کامیک-کان چه خبر بود؟/ + ویدئو با زیرنویس فارسی

Comic-Con

روز گذشته رویداد کامیک-کان سن دیگو به پایان رسید. به همین مناسبت نگاهی انداخته‌ایم به مهم‌ترین اتفاقات این رویداد.

سوره سینما – کامیک-کان بین‌المللی سن‌دیگو که معمولاً به صورت کامیک-کان شناخته می‌شود کنفرانسی است سالانه که در هر تابستان به مدت چهار روز در شهر سن‌دیگوی آمریکا برگزار می‌شود. این اجلاس در سال ۲۰۲۲ از پنجشنبه ۳۰ تیر تا یکشنبه ۲ مرداد برگزار شد.

اولین تریلر سریال «گنجینه ملی» دیزنی

دیزنی یک تیزر تریلر از نسخه بعدی «گنجینه ملی» خود منتشر کرده است که لیست الکسیس را در نقش شخصیت اصلی ، جس مورالس، نشان می دهد. تریلر همچنین برخی از طرح های سریال را فاش می کند، زیرا مورالس برای نجات یک گنج گمشده پان آمریکایی و کشف گذشته مرموز خانواده اش، سفری حماسی را آغاز می کند.

باب اسفنجی در شرف بازی در یک فیلم چندجهانی

کسی که در یک آناناس زیر دریا زندگی می کند، در شرف دریافت یک فیلم ویژه چندجهانی به سبک دکتر استرنج است، زیرا نیکلودین فیلم The Tidal Zone را معرفی کرده است؛ یک نمایش متقاطع (کراس اوور) که شاهد برخورد باب اسفنجی شلوار مکعبی، کمپ کورال و نمایش پاتریک ستاره ای است.

MultiVersus شخصیت‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند

علاوه بر لبرون جیمز ، فوق ستاره بسکتبال آمریکا ، ریک و مورتی نیز به بازی متقاطع Super Smash Bros. Warner Bros. که در جریان پنل Comic-Con سن دیگو نشان داده شد ، می آیند.

Multiversus

تریلر جدید «ارباب حلقه‌ها» حضور یک بالروگ در این سریال را نشان می‌دهد

آمازون تریلر سه دقیقه‌ای از سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» (The Lord of The Rings: Rings of Power) منتشر کرده است که خلق یک Balrog را در کنار هزاران چیز دیگر از سرزمین میانه نشان می‌دهد. ما همچنین شاهد تصاویر جدیدی از گالادریل ، تشکیل تیغه نفرین شده و چیزی که به نظر می رسد خود سائورون است، خواهیم بود.

تریلر«من گروت هستم» اولین نگاه به اسپین آف شگفت انگیز «نگهبانان کهکشان»

مارول پنل انیمیشن خود را در Comic-Con با نگاهی به سری انیمیشن کوتاه آینده I Am Groot آغاز کرد. تریلری ۱ دقیقه‌ای، کودک گروت را در ماجراجویی‌های خودش پیش از تاریخ انتشار رسمی آن در ۱۰ آگوست نشان می‌دهد.

Groot

فصل دوم سریال «چه می‌شد اگر…؟» برای اوایل ۲۰۲۳ تایید شد

سریال انیمیشن مارول «چه می‌شد اگر…؟» این شرکت در پنل انیمیشن خود در Comic-Con امروز اعلام کرد که در اوایل سال ۲۰۲۳ به دیزنی پلاس می‌آید. اگر این کافی نیست، مارول نیز تایید کرد که فصل سوم آن نیز تایید شده است.

what-if

سریال Spider-Man: Freshman Year  در سال ۲۰۲۴ به دیزنی پلاس می رسد

مارول طی پنل انیمیشن خود در Comic-Con اعلام کرد که مجموعه انیمیشن Spider-Man: Freshman Year در سال ۲۰۲۴ به دیزنی پلاس می آید. همچنین یکی از کراس اوورها را تایید کرد زیرا Daredevil چارلی کاکس، که اولین حضورش در دنیای سینمایی مارول را در No Way Home انجام داد، نیز قرار است به نمایش درآید.

spider

 X-Men ’97برای اولین بار در دیزنی پلاس در پاییز ۲۰۲۳

طبق اعلام رسمی مارول در پنل انیمیشن خود در comic-con ، سری X-Men ’97 سال آینده در دیزنی پلاس در  پنجره اکران پاییز ۲۰۲۳ عرضه می شود. سریال‌های Rogue، Beast، Wolverine و دیگران را در همان جایی که X-Men: The Animated Series متوقف شد، بازمی گرداند.

x-men

زامبی‌های مارول در دیزنی پلاس خشن‌تر و گرافیکی‌تر از همیشه

مارول زامبی‌ها نوید یک رویکرد گرافیکی‌تر از ورودی‌های معمولی در دنیای سینمایی مارول را می‌دهد، زیرا شامل تمام «خراش‌ها و پاشیدن‌هایی است که از یک نمایش زامبی می‌خواهید»خواهد بود. این به روز رسانی در جریان پنل انیمیشن مارول در Comic-Con ارائه شد، جایی که شرکت اعلام کرد که می خواهد ببیند بعد از داستان های جالب «چه می‌شد اگر…؟» چه اتفاقی می‌افتد .

zombies

تریلر سریالTales of the Walking Dead  منتشر شد

طرفداران در نهایت با اولین نگاه مناسب به سری آتی Tales of the Walking Dead در یک تریلر سنگین نزدیک به دو دقیقه ای که در طول پنل Comic-Con فرنچایز منتشر شد، مورد استقبال قرار گرفتند. هر شش شخصیت اصلی نمایش داده می شوند و تریلر نیز شامل روایت آلفا از سریال اصلی تلویزیون است.

تریلر جدید سریالThe Walking Dead  رونمایی شد

AMC تریلر و تاریخ پخش جدیدی را برای قسمت‌های پایانی سریال اصلی The Walking Dead اعلام کرده است و تایید می‌کند که در ماه اکتبر عرضه خواهد شد. این تریلر تمام فصل‌های قبلی را مرور می‌کند، قبل از اینکه در مورد آینده‌ای که در راه است، صحبت کند.

اسپین آف The Walking Dead با بازی ریک گرایمز

The Walking Dead یک اسپین آف دیگر دریافت می کند. در جریان این اجلاس ، AMC سریال جدیدی را با بازی ریک گرایمز و کارگردانی اندرو لینکلن و Michonne از Danai Gurira تایید کرد. این سریال جایگزین فیلم برنامه ریزی شده ریک گرایمز خواهد شد و قرار است در سال ۲۰۲۳ نمایش داده شود.

نمایش مجموعه سنگ‌های infinity به ارزش ۲۵ میلیون دلار توسط مارول

مارول مجموعه‌ای از «سنگ‌های بی‌نهایت» متشکل از سنگ‌های قیمتی واقعی با ارزش مجموع بیش از ۲۵ میلیون دلار را رونمایی کرد. این سنگ‌ها که در غرفه Comic-Con آن‌ها به نمایش گذاشته شده‌اند، با دستکش Infinity خودشان و ترکیبی ۱۵۰ قیراط دارند.

Stone

بازگشت «همه بشریت» برای فصل چهارم

AppleTV+ در پنل Comic-Con اعلام کرده است که For All Mankind برای فصل چهارم خود بازخواهد گشت. تاریخ یا پنجره ای برای انتشار مشخص نشده است، اما قرار است تولید آن از ماه آینده آغاز شود.

انیمه BRZRKR کیانو ریوز برای دو فصل در نتفلیکس تایید شد

کیانو ریوز خود به Comic-Con آمد تا از آینده سری کتاب های کمیک خود BRZRKR خبر دهد و اعلام کند که اسپین آف انیمیشن از طریق استودیوی انیمیشن ژاپنی Production I.G تولید می شود. از کارهای قبلی آن می توان به سری Ghost in the Shell و Eden of the East اشاره کرد، یعنی سری BRZRKR باید در دستان بسیار خوبی باشد.

BRZRKR

اولین تریلر کامل فیلم «شزم! خشم خدایان» منتشر شد

DC اولین تریلر کامل «شزم! خشم خدایان» (Shazam! Fury of the Gods) را در پنل Comic-Con خود منتشر کرد. همچنین تأیید شده است که دنباله‌ای که مدت‌ها مورد انتظار بودیم، یک ورودی جدید DCEU است زیرا Shazam خود را با قهرمانان دیگر از جمله بتمن و آکوامن مقایسه می‌کند.

راک با لباس کامل Black Adam در طول کامیک کان ۲۰۲۲ سن دیگو ظاهر شد

دواین «راک» جانسون در میان یک طوفان تندری با لباس کامل بلک آدام خود در پنل Comic-Con دی سی از آسمان فرود آمد. جانسون گفت که زمان او با این نقش “یک سفر طولانی بوده است، با شور و اشتیاق، با تعهد و با جدیت”.

black-adam

تریلر جدید فیلم «بلک آدام» منتشر شد

یک تریلر جدید برای Black Adam جدیدترین چهره ضدقهرمان DCEU را در برابر Atom Smasher، Doctor Fate، Hawkman و Cyclone نشان می دهد. این تریلر ۱ دقیقه‌ای در پنل Comic-Con دی‌سی قبل از تاریخ اکران فیلم در ۲۱ اکتبر منتشر شد.

خانه ملکه اژدها که هرگز وجود نداشته، بر اساس تاریخ واقعی ساخته شده است !

جورج آر. مارتین، نویسنده سریال بازی تاج و تخت، برخی از تأثیرات تاریخی را که در پیش‌درآمد «خانه اژدها» وجود دارد، می‌گوید: «من از تاریخ الهام می‌گیرم و آن را به ۱۱ تبدیل می‌کنم». مارتین در طول پنل Comic-Con نمایش گفت که این الهام بخش خاص از دوره ای از تاریخ به نام آنارشی می آید.

جورج آر آر مارتین تا زمانی که Winds of Winter تمام نشود در هیچ یک از سریال‌های Game of Thrones  نقش آفرینی نمی‌کند

علی‌رغم نمایش‌های اسپین‌آف تایید شده متعدد بازی تاج و تخت، نویسنده جورج آر آر مارتین تمرکز خود را بر نوشتن کتاب آینده Winds of Winter حفظ کرده است. او در جریان پنل کامیک-کان سریال House of the Dragon به یکی از طرفدارانش گفت: “شاید شما این را ندانید، اما این کتابی است که من دارم می نویسم و ​​کمی دیر شده است. بنابراین تا زمانی که من هیچ بازیگری انجام نخواهم داد. تمام کن.”

تیزر و پوسترهای فصل ۳ «پیشتازان فضا: پیکارد» رونمایی شد

فصل سوم و آخر «پیشتازان فضا: پیکارد» سرانجام در کامیک کان به عنوان یک کلیپ کوتاه به نمایش درآمد و پوسترهای جدیدی برای این سریال به نمایش گذاشته شد. بسیاری از خدمه بازگشته از Star Trek: The Next Generation، از جمله Geordi La Forge، Worf، Dr. Beverly Crusher، Deanna Troi، و Commander William Riker در این سریال ها حضور دارند.

تریلر و پوستر سریال «سندمن» رونمایی شد

چندین کلیپ جدید و یک پوستر برای The Sandman پشت درهای بسته در پنل Comic-Con نمایش منتشر شد. کلیپ‌های جدید جن‌گیری، ملاقات رویا و مرگ و موارد دیگر را نشان می‌داد و کربی هاول باپتیست اظهار می‌کرد که «زمان فوق‌العاده‌ای را صرف نگاه کردن به روابط با مرگ در سراسر جهان کردم» در حالی که برای این نقش آماده می‌شدم.

تصویرگر اصلی «سندمن» یک تیتراژ پایانی منحصر به فرد برای هر قسمت ساخت

دیوید مک کین، تصویرگر اصلی Sandman، تیتراژ پایانی متفاوتی را برای هر قسمت از مجموعه تلویزیونی آینده خلق کرده است. نیل گیمن در طول پنل Comic-Con خود اعلام کرد که به مک‌کین گفته است «تو باید کاری انجام دهی». او علیرغم اینکه به طور رسمی بازنشسته شده است ولی کار او منجر به اضافه شدن کمی استعداد بیشتر به هر قسمت شد.

نیل گیمن دوست دارد یک فیلم یا سریال مارول ۱۶۰۲ ببیند

نیل گیمن، خالق Sandman، دوست دارد اثر دیگرش، Marvel 1602، تبدیل به فیلم یا سریال تلویزیونی شود. گیمن که در Comic-Con اعلام کرد که سال‌ها پیش از مارول درباره یک اقتباس پرسیده بود (که جواب منفی داد)، گفت: «آن افراد رفته‌اند، افراد جدید آنجا هستند و من دوست دارم یک فیلم یا سریال ۱۶۰۲ ببینم».

پوستر جدید «مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی» رونمایی شد

اندی پارک، مدیر توسعه بصری و هنرمند مفهومی مارول استودیو، پوستر جدیدی را برای فیلم Ant Man and the Wasp: Quantamania تنها یک ساعت قبل از پنل بزرگ کامیک کان مارول منتشر کرد. این هنر دو قهرمان اصلی به‌علاوه Stature و شرور جدید Kang the Conqueror را نشان می‌دهد.

ant-man

She-Hulk  و Black Panther فاز ۴ مارول را به پایان خواهند رساند/ اعلام فاز ۵

مارول فاز ۴ دنیای سینمایی مارول را امسال با سریال و فیلم She-Hulk و Black Panther: Wakanda Forever به پایان خواهد رساند. Kevin Feige که در طول پنل Comic-Con شرکت اعلام شد ، همچنین اعلام کرد که کدام فیلم‌ها بخشی از فاز ۵ آینده خواهند بود.

Daredevil: Born Again در جریان کامیک-کان سن دیگو معرفی شد

بعد از اینکه چارلی کاکس در فیلم Spider-Man: No Way Home اولین بازی خود را در MCU انجام داد، سریال رسمی «دردویل» از دنیای سینمایی مارول بخشی از فاز ۵ خواهد بود. رئیس استودیوی مارول، کوین فایگی، در پنل Comic-Con مارول از این سری جدید خبر داد.

daredvil

تاریخ انتشار فیلم Blade  ماهرشالا علی مشخص شد

فیلم Blade که مدت ها مورد بی توجهی قرار گرفته بود به طور رسمی در ۳ نوامبر سال آینده عرضه می شود. رئیس استودیو مارول، کوین فایگی، سه سال پس از اولین معرفی فیلم، تاریخ ساخت فیلم آینده ماهرشالا علی را در Comic-Con 2022 اعلام کرد.

blade

مارول از تریلر جدید She-Hulk رونمایی کرد

مارول یک تریلر کاملا جدید از سریال آتی She-Hulk: Attorney at Law منتشر کرده است. این فیلم که در پنل Comic-Con آن به نمایش گذاشته شد ، شامل فیلم‌هایی از امیل بلونسکی/نفرت‌انگیز، وانگ و Daredevil چارلی کاکس است.

فیلمSecret Invasion  بهار آینده به دیزنی پلاس می‌آید

زمان انتشار سریال secret invasion دنیای سینمایی مارول دیگر یک راز نیست زیرا این شرکت در پنل Comic-Con خود تأیید کرد که در بهار ۲۰۲۳ روی دیزنی پلاس عرضه خواهد شد. فیلم جدیدی نیز نشان داده شد که نشان می دهد نیک فیوری با یک سفینه فضایی فرود آمد و از آن خارج شد.

فیلم  Thunderbolts فاز ۵ مارول را در تابستان ۲۰۲۴ به پایان خواهد رساند

علی‌رغم اینکه تا دو روز قبل خبری از فاز ۵ نبود، استودیو مارول اعلام کرد که فیلم آینده Thunderbolts زمانی که در ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ اکران شود به پایان می رسد.

thunder

«کاپیتان آمریکا: نظم جدید جهانی» سال ۲۰۲۴ می‌آید

مارول اعلام کرده است که چهارمین فیلم کاپیتان آمریکا – Captain America: New World Order – در ۳ می ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. در پنل Comic-Con این شرکت اعلام شد، آنتونی مکی اولین فیلم بلند خود را که وقایع فالکون را دنبال می کند و سرباز زمستان را هدایت خواهد کرد.

captain

تریلر جدید «نگهبانان کهکشان» به نمایش درآمد

طرفداران در  Comic-Conسن دیگو سرانجام با اولین تریلر ازGuardians of the Galaxy Volume 3 مورد استقبال قرار گرفتند. این تریلر که در پنل مارول منتشر شد، گامورا را نشان می دهد که در حال اجرای بخشی از Ravagers است و کویل در نهایت دوباره با او روبرو می شود.

galaxy

اعلام زمان انتشار چند سریال‌ مارول

بسیاری از سریال‌های آینده دنیای سینمایی مارول پنجره‌های انتشار ویژه‌تری دریافت کردند، زیرا این شرکت برنامه‌های فاز ۴ و فاز ۵ خود را در پنل Comic-Con خود رونمایی کرد. فصل دوم Loki و Echo تابستان آینده، Ironheart در پاییز و Agatha: Coven of Chaos در زمستان وارد بازار خواهند شد.

فاز ۶ MCU با Fantastic Four آغاز و با  Avengers: The Kang Dynasty و Avengers: Secret Wars به ​​پایان می‌رسد

تایید شده است که فیلم‌های بیشتری از انتقام‌جویان در راه هستند، زیرا مارول فیلم‌های Avengers: The Kang Dynasty و Avengers: Secret Wars را معرفی کرده است و این دو فیلم قرار است فاز ۶ دنیای سینمایی مارول را به پایان برسانند. مارول در پنل Comic-Con اعلام کرد که Fantastic 4 فاز ششم فیلم را آغاز خواهد کرد.

avengers

اولین تریلر و جزییات فیلم «پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد» منتشر شد

مارول سرانجام از جزئیات فیلم آینده‌اش Black Panther: Wakanda Forever، از جمله یک تیزر ویدیویی که قهرمان جدید را نشان می‌دهد، رونمایی کرد. این تریلر در جریان پنل Comic-Con مارول منتشر شد و همچنین Namor the Sub-Mariner را به عنوان یک شخصیت جدید فاش کرد.

Tenoch Huertaتایید کرد که «نامور» در Black Panther: Wakanda Forever بازی می‌کند

مارول در فیلم آینده‌اش Black Panther: Wakanda Forever نقش Namor the Sub-Mariner را برای Tenoch Huerta انتخاب کرده است. نامور که در طول پنل Comic-Con آن اعلام شد، پسر یک شاهزاده خانم آتلانتیس و یک انسان است، در حالی که هوئرتا در فیلم های Spectre، The Forever Purge و Narcos ظاهر شده است.

مترجم: فرحان فرهنگی‌فر


One thought on “اختصاصی: در کامیک-کان چه خبر بود؟/ + ویدئو با زیرنویس فارسی”

  1. آيشاد می‌گه:

    بسیار مفید بود کیفیت فیلم های قرار داده شده عالی بود و اطلاعات مفیدی در یک نگاه دریافت کردم ممنون از سایت خوبتون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>