سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۰ ق.ظ چاپ مطلب

بازگشت «بتفلک» در آکوامن!

batfleck

کمپانی وارنر برای پاکسازی حواشی پیرامون قسمت دوم فیلم سینمایی «آکوامن» دست به دامان بن افلک شد.

به گزارش سوره سینما، جیسون ماموا مجدداً در نقش آکوامن در فیلم سینمایی «آکوامن و پادشاهی گم‌شده» (Aquaman and the Lost Kingdom) ظاهر خواهد شد و با انتشار پستی در اینستاگرام، از اینکه دلش برای «بروس» (نام کاراکتر عامیانه بتمن در این سری فیلم‌ها) تنگ شده بود، گفت: برادر خیلی دلم برایت تنگ شده بود.چیزهای خوب در انتظار آکوامن است.

مسئله‌ای که تعجب همگان را به همراه داشت، حضور مجدد افلک در این نقش است. پیش‌تر قرار بود که او فقط برای آخرین بار حضور افتخاری در فیلم «فلش» (The Flash) داشته باشد. که با توجه به رسوایی‌های پیرامون ازرا میلر بازیگر نقش فلش، اکران فیلم یک سال به تعویق افتاد. ازرا میلر چند پرونده تجاوز و تعرض جنسی دارد که کمپانی وارنر را بالاخره مجبور کرد تا رسماً او را از پروژه‌های آتی اخراج کند. میلر سابقه خرابی در این زمینه‌ها داشت اما به دلیل بدون جنسیت بودنش، وارنر تا جایی که می‌شد، جرائم او را پنهان کرده و حضورش را تحمل می‌کرد.

ازرا میلر فقط تنها مشکل نه چندان کوچک دویست میلیون دلاری وارنر نیست، رسوایی امبر هرد در دادگاه و کمپین نفرت حداکثری از این بازیگر در آمریکا، گویا مدیران وارنر و دی‌سی را به‌قدری نگران کرده است که آن‌ها مجبور به بازگرداندن بن افلک شوند.

بن افلک در مصاحبه‌ای پیش‌تر به نارضایتی از حضور در «لیگ عدالت» (Justice League) گفته بود: من به دلایل مختلف، تجربه ناخوشایندی در «لیگ عدالت» داشتم. انگشت اتهام را مستقیماً به سمت فردی نشانه نمی‌گیرم اما خیلی مسائل دست به دست هم داد. من از حضور در پروسه ساخت زجر کشیدم و لذت نمی‌بردم. همه این‌ها به کنار، ناگهان اتفاقات بسیار اعصاب خرابکن‌تری افتاد که سبب شدن من بگویم دیگر در این نقش بازی نخواهم کرد.

حضور افلک کاملاً برای مدیریت بحران بوده است؛ زیرا خلاصه داستان منتشر شده از قسمت دوم آکوامن قرار بود درباره رابطه کمیک میان آکوامن و برادرش باشد. در اکران تستی فیلم نیز خبری از بتمن نبود. فقط ادعای امبر هرد از بریده شدن نقش او، دروغی دیگر از دهان این بازیگر بود. هرد ادعا کرده بود که حضور او به کمتر از ده دقیقه رسیده است که با توجه به اکران تستی، مردم خبر از بیست دقیقه اسکرین تایم دادند.

اگر دیزنی و مارول نمی‌توانند میان داستان‌پردازی و خلق ابرقهرمانان دوست‌داشتنی، موفق باشند، وارنر و دی‌سی هیچ برنامه‌ای نداشته و فقط مشغول مدیریت بحران هستند. با توجه به اینکه «بلک ادم»(Black Adam)  اثر بعدی ابرقهرمانی دی‌سی در صف اکران است، اما موفقیت فیلم تضمین شده نیست. لزوماً ارتش دویست‌میلیونی از فالورهای راک، منتهی به موفقیت در گیشه نخواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>