سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ تیر ۱۴۰۲ در ۶:۳۶ ب.ظ چاپ مطلب
بحران در کامیک-کان؛

خبری از «لوکی» و «خاندان اژدها» نخواهد بود

خاندان اژدها

تعدادی از کمپانی‌های هالیوودی از جمله دیزنی و اچ‌بی‌او اعلام کردند که به کامیک-کان امسال نخواهند آمد.

سوره سینما – به مدت دو سال، بزرگترین گردهمایی هواداران آثار ابرقهرمانی و تخیلی در آمریکای شمالی، به دلیل کرونا تعطیل بود و آینده اقتصادی این مراسم را به خطر انداخت. اما سال گذشته با اجرای پروتکل‌های اجبار ماسک و واکسن زدن، کامیک-کان دوباره برگزار شد. نام‌های بزرگی نظیر مارول، استار ترک و واکینگ دد در سالن اچ‌ حضور داشتند.

کامیک-کان امسال قرار است که از نوزدهم جولای شروع به کار کند ولی به احتمال زیاد، هیچ یک از کمپانی‌های نام برده در مراسم امسال شرکت نخواهند کرد.

اگر اتحادیه بازیگران تا آخر ماه جون با مالکان کمپانی‌های هالیوود به توافق نرسند، آنها هم به جمع نویسندگان و خالقان آثار پیوسته و این کمپانی‌ها عملاً کسی را در پنل‌های تبلیغاتی خود نخواهند داشت.

به همین علت کمپانی دیزنی خبری از شرکت کردن در این مراسم را اعلام نکرده است؛ از آثاری نظیر «مارول‌ها»، «آسوکا»، «عمارت جن‌زده» و فصل دوم «لوکی» رونمایی نخواهد شد.

شبکه اچ‌بی‌او برای معرفی فصل چهارم «کارآگاهان واقعی» و فصل دوم «خاندان اژدها» هم به کامیک-کان نخواهد آمد. کمپانی سونی نیز از «گرن توریزمو» و «کریون شکارچی» رونمایی نخواهد داشت. همچنین یونیورسال برای معرفی «آخرین سفر دیمیتر» و «ولگرد‌ها» به کامیک-کان نخواهد آمد.

فقط کمپانی وارنر که این‌روزها نمی‌تواند از چنین فرصتی برای معرفی «بلو بیتل» و «آکوامن و قلمرو گمشده» غافل بماند، در این مراسم شرکت می‌کند.

البته کمپانی پارامونت هم برای معرفی انیمیشن «لاکپشت‌های نینجا» به کامیک-کان خواهد آمد. کمپانی ان‌بی‌سی در صورت اعتصاب نکردن بازیگران در کامیک-کان حضور خواهد داشت. همچنین کمپانی آمازون برای معرفی فصل دوم «چرخ زمان» و «پسران: نسل وی» آماده شده است.

مدیر کامیک-کان در مصاحبه‌ای با ورایتی گفت که حتی در صورت اعتصاب بازیگران، این گردهمایی به فعالیت خود، بدون تغییر ادامه خواهد داد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>