سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۵:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

رونمایی از تیزر معرفی شخصیت‌های «دسته دختران»

Dasteye-Dokhtaran

همزمان با آغاز پخش تیزرهای تلویزیونی «دسته دختران»، از تیزر معرفی شخصیت‌های این فیلم سینمایی رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما، فیلم سینمایی «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی و تهیه کنندگی محمدرضا منصوری که از ۳۰ فروردین ماه توسط پخش بهمن سبزدر سینماهای سراسرکشور اکران شد؛ پس از گذشت ۱۵ روز از شروع اکران، از امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه پخش تیزرهای تلویزیونی خود را آغاز کرد.

همچنین همزمان با آغاز پخش تیزرهای تلویزیونی این فیلم سینمایی، از تیزر معرفی شخصیت‌های آن که توسط گروه دلریوم ساخته شده نیز رونمایی شد.

«دسته دختران» که با شعار «این رزم را با زن سرودن عاشقانه‌ است» فعالیت تبلیغاتی خود را آغاز کرده است، داستان گروهی از زنانی ایرانی است که برای دفاع از خاکشان، با اسلحه به خط مقدم جنگ می‌زنند….

این فیلم سینمایی که در ژانر دفاع مقدس ساخته شده، دومین ساخته سینمایی منیر قیدی پس از«ویلایی‌ها»ست. نیکی کریمی، پانته‌آ پناهی‌ها، فرشته حسینی، هدی زین‌العابدین و صدف عسگری ترکیب دسته دختران آن را تشکیل می‌دهند و حسین سلیمانی، یاسین مسعودی، محمد صدیقی‌مهر با حضور مهدی حسینی‌نیا سایر بازیگران فیلم هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده‌ است: «دسته‌ دختران» قصه زنان‌ِ جنگ است. گروهی جامانده از روایت‌های پیروزمندان پیکارها در طول تاریخ…


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>