سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ مرداد ۱۴۰۲ در ۵:۰۱ ب.ظ چاپ مطلب

کوین اسپیسی به سینما برگشت

Kevin-Spacey

روز گذشته از تریلر فیلم جدید کوین اسپیسی رونمایی شد تا او بعد از حواشی فراوان رسماً به دنیای سینما برگردد.

سوره سینما – از تیزر «کنترل» اولین اثر کوین اسپیسی پس از تبرئه شدن در دادگاه انگلیسی، رونمایی شد. تعداد قابل‌توجهی مرد، اتهام آزار و اذیت جنسی و چند نفر هم اتهام تجاوز را به بازیگر برنده اسکار زده‌ بودند که در هیچ یک از موارد، اسپیسی از سوی این دادگاه و دادگاه‌های دیگر متهم شناخته نشده است.

البته فقط صدای اسپیسی در تیزر این فیلم شنیده شده و تصویری از او نمی‌بینیم.

«کنترل» فیلمی با بودجه بسیار محدود است که توسط جین فالاییز ساخته شده. این بازیگر نقش مردی را بازی می‌کند که یک ماشین هوشمند دولتی را برای گرفتن انتقام، می‌رباید. شایان ذکر که اسپیسی در نقش صدا-بازیگر، در این اثر حضور داشته و فقط کنترل این ماشین را در دست گرفته است.

فالاییز در مصاحبه‌ای پس از تبرئه شدن اسپیسی با خرسندی به ورایتی گفت: «از انتخاب کوین پشیمان نیستم و گزینه اول ما بود اگر لازم باشد، تمام فیلم را دوباره با او می‌سازیم… وقتی اولین بار با او ملاقات کردیم، همه چیز خوب پیش رفت و حس بدی نسبت به او نداشتیم. بعد پیش خودمان گفتیم که اگرچه ریسک بزرگی است، اما کار را با او جلو خواهیم برد.»

لارن مت‌کف در نقش محافظ خانه و مارک همتن در نقش نخست وزیر در این پروژه بازی کرده‌اند. در تیزر می‌بینیم که کنترل خودروی کاراکتر مت‌کف، ناگهان از دست وی خارج شده و صدای خبیث به او می‌گوید: «من قاضی و هیئت منصفه دادگاه تو هستم و تو را مجرم شناختم.»

 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>