سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ آبان ۱۴۰۲ در ۷:۳۲ ب.ظ چاپ مطلب
انتقاد کمدین سرشناس آمریکایی از کشورش؛

دِیو چَپِل بمباران غزه را به باد انتقاد گرفت

Dave-Chappelle

دیو چپل، کمدین آمریکایی در برنامه خود در بوستون دولت اسرائیل را به دلیل قطع آب و سایر موارد ضروری بر مردم غزه مورد انتقاد قرار داده و همچنین کشتار غیرنظامیان را به شدت محکوم کرده است.

سوره سینما – ظاهرا دیو چپل در یکی از برنامه‌های خود در تور بوستون، بمباران غزه توسط اسرائیل را به باد انتقاد گرفته است.

به گزارش وال استریت ژورنال، این کمدین طی برنامه خود بمباران مردم غزه توسط اسرائیل و کمک دولت آمریکا در کشتار مردم بی‌گناه را محکوم کرده است.

به گزارش افراد حاضر در این برنامه، چپل اظهار داشته که هیچ دانشجویی نباید به دلیل حمایت از فلسطین پیشنهادات کاری خود را از دست بدهد. در این میان عده‌ای از مخاطبان به او می‌گویند «خفه شو»، که با حاضر جوابی وی مواجه می‌شوند.

این کمدین در ادامه صحبت‌های خود دولت اسرائیل را به دلیل قطع آب و دیگر موارد ضروری بر روی مردم غزه مورد انتقاد قرار داد و کشتار غیرنظامیان توسط این رژیم را سخت محکوم کرد.

به گزارش این روزنامه عده‌ای از مخاطبان با سر دادن شعار «فلسطین آزاد» او را تشویق کرده‌اند، و عده‌ای دیگر نیز به مخالفت با او پرداخته‌اند.

یکی از مدیر برنامه‌های او در صحبت با وال استریت ژورنال حضور چپل در بوستون را به طور کلی انکار کرد، با این که بر اساس اطلاعات موجود در سایت تی‌دی گاردن، دیو چپل در ۱۹ و ۲۰ اکتبر در بوستون برنامه داشته است و حتی همان طور که خواندید واکنش‌ها به صحبت های او هم رسانه‌ای شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>