سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ آبان ۱۴۰۲ در ۳:۵۰ ب.ظ چاپ مطلب

دارن آرونوفسکی فیلم ایلان ماسک را می‌سازد

Elon-Musk

بر اساس اخبار منتشر شده، دارن آرونوفسکی با اقتباس از بیوگرافی دقیق والتر ایزاکسون، فیلمی از ایلان ماسک در ژانر رندگی‌نامه خواهد ساخت.

سوره سینما – همزمان با اعلام خبر ساخت فیلمی از زندگی‌نامه ایلان ماسک، طرفداران مشغول بحث و گفتگو در مورد این هستند که کدام بازیگر می‌تواند نقش این میلیاردر غول فناوری را در فیلم آتی آرونوفسکی بازی کند.

این فیلم اقتباسی از کتاب زندگی‌نامه‌ای ۶۱۵ صفحه‌ای والتر ایزاکسون از موسس اسپیس ‌ایکس خواهد بود، که از کودکی ایلان ماسک در آفریقای جنوبی تا زندگی شخصی‌اش، و همچنین خرید بحث‌براگنیز توئیتر با نام کنونی ایکس را شامل می‌شود.

به گزارش ورایتی، به محض انتشار این کتاب، استودیو A24 در مزایده‌ای پرتنش حقوق کتاب ایزاکسون را خریداری کرد، و همزمان قرار شده دارن آرنوفسکی کارگردان آثاری همچون «قوی سیاه» و «نهنگ» رهبری این پروژه را در دست بگیرد.

کتاب بیوگرافی ایزاکسون، این خبرنگار تحسین‌شده آمریکایی، در مورد استیو جابز نیز در سال ۲۰۱۵ با بازی مایکل فاسبندر به تصویر کشیده شد.

در حالی که هنوز اعلام نشده چه کسی نقش ماسک ۵۲ ساله را در فیلم آرونوفسکی بازی خواهد کرد، بسیاری از هواداران بر این باورند که شایسته‌ترین فرد برای این نقش کوین دوراند کانادایی خواهد بود که در چندین فیلم و سریال شامل «دگردیسی»، «تاثیر پروانه‌ای» و «خاستگاه مردان ایکس: ولورین» به ایفای نقش پرداخته است.

در این میان بسیاری از طرفداران طی سال‌های گذشته در توئیتر اظهار داشته‌اند که با توجه به شباهت بالای دوراند به ماسک او بهترین گزینه برای بازی در این نقش خواهد بود.

ثروتمندترین مردان جهان، مدیر عامل و از اعضای هیئت رئیسه اسپیس ایکس و فضای مجازی ایکس با نام سابق توئیتر است. او همچنین مدیر عامل شرکت خودروسازی تسلاست که در سال ۲۰۰۲ یکی از بنیان‌گذاران آن بود.

بر اساس کتاب ایزاکسون، زندگی شخصی ایلان ماسک آن‌قدری که باید موفقیت‌آمیز نبوده؛ نویسنده پدر ماسک، ارول ماسک را این گونه شرح داده: «مهندس، سرکش و شخص خیال‌پرداز کاریزماتیکی که تا همین امروز برای ایلان مسئله‌سازی می‌کند.»

طرفداران ماسک از هم‌اکنون در فضاهای متفاوت مشغول بحث در مورد این فیلم هستند و به محض تکمیل تیم بازیگری و دیگر عوامل سازنده مسلماً اخبار بسیاری در مورد این پروژه خواهیم شنید.