سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ آذر ۱۴۰۲ در ۶:۴۰ ب.ظ چاپ مطلب

خداحافظی همیشگی با آیرون من ارجینال

Iron-Man

کوین فایگی رئیس استودیو مارول در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود عنوان کرد که دیگر خبری از آیرون من رابرت داونی جونیور نخواهد بود.

سوره سینما – فایگی در مورد بازگشت احتمالی دیگر انتقام‌جویان و شایعات مطرح شده حول آن‌ها صحبتی نکرد. حداقل به گفته کوین فایگی آیرون مَن رابرت داونی جونیور به جهان سینمایی مارول بازنخواهد گشت.

رئیس استودیو مارول، کوین فایگی در مصاحبه با ونیتی فِر و در پاسخ به بازگشت داونی جونیور در نقش آیرون من اشاره داشت که همه انتقام‌جویان به شکلی در فاز آینده جهان سینمایی مارول حضور خواهند داشت.

فایگی در رابطه با لحظات پایانی و احساسی تونی استارک در «انتقام‌جویان: پایان بازی» اظهار داشت: «ما آن لحظه را حفظ خواهیم کرد و به آن دست نخواهیم زد. ما سال‌‌ها برای دست یافتن به آن لحظه سخت تلاش کردیم، و هیچ‌وقت قصد آن را نداریم تا هر آن چه که رشته کرده بودیم را پنبه کنیم.»

تصور جهان مارول بدون حضور داونی  جونیور خیلی دشوار است، اما جالب است بدانید استودیو قبل از این که او را برای این نقش مهم انتخاب کند، بسیار در موردش مردد بود. حتی با وجود این که فایگی و جان فاورو از او حمایت کرده بودند.

فایگی در مورد بازداشت و زندانی شدن داونی جونیور در گذشته گفت: «اعضای مارول از این که تمام آینده خود را بر پایه کسی بنا کنند که خبر بازداشتش به تیتر یک خبرهای چند سال قبل تبدیل شده بود بسیار مضطرب بودند. من هیچ‌وقت در زندگیم، چه در گذشته و چه در حال حاضر نمی‌توانستم جواب رد را بپذیرم. البته سعی هم نمی‌کنم تا با استفاده از جایگاهم حتماً حرف، حرف من باشد. تلاشم همیشه این بوده تا برای دیگران این نکته را واضح کنم که چرا باید در مسیر مشخصی حرکت کنیم. با احتساب همه این‌ها بر آن شدیم تا از او تست بگیریم و نتیجه را ببینیم.»

در آن زمان، داونی جونیور برای فیلم «چاپلین» نامزد اسکار شده بود، و باید بدون تست نقش آیرون من را دریافت می‌کرد، اما عوامل اجرایی مارول نیاز داشتند تا صد در صد از انتخابشان مطمئن شوند – و خب شدند.

بعد از انتخاب وی به عنوان آیرون من، بازیگر «اوپنهایمر» همیشه خود را جزئی از تیم دوستان ابرقهرمانش می‌دانست و در مواقع مختلف برای حقوق آن‌ها جنگید. پیش از «انتقام‌جویان» یک، او حتی از روابطش استفاده کرد تا دستمزد هم‌بازی‌هایش در این فیلم را افزایش دهد.

فایگی اضافه کرد: «ما اون روزها شوخی می‌کردیم و می‌گفتیم که رابرت رئیس دپارتمان بازیگریه، چون همه بازیگری‌ها برای هر اتفاقی به اون رجوع می‌کردند. او همه را زیر بال و پر خود گرفت، اما نه طوری که گویا آن‌ها مطیع او هستند. او انگار به مشوق آن‌ها بدل شد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>