سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ آبان ۱۴۰۲ در ۱۱:۲۹ ق.ظ چاپ مطلب
عقب‌نشینی مارول از جاناتان میجرز؛

فساد اخلاقی کشتی «انتقام جویان» را به گل می‌نشاند

Jonathan-Majors

هم‌زمان با وضع بد فیلم‌های مارول در گیشه‌ها و خستگی مردم از دنیای ابرقهرمانی، تنها ضدقهرمان جدیدی که مارول با کلی امید و آرزو تمام سیر داستانی جدید خود را حول او متمرکز کرده بود، با اتهامات جدی مواجه شده و آینده خود و جهان مارول را معلق کرده است.

سوره سینما – به نظر می‌رسد هم‌زمان با تشدید وضعیت پرونده جاناتان میجرز، عوامل استودیوهای دیزنی و مارول از همین الان تصمیم به کنار گذاشتن وی از پروژه‌های آتی گرفته‌اند.

جوآنا رابینسون، پژوهشگر و نویسنده سرشناس آمریکایی اخیراً با حضور در پادکستی اطلاعات جدیدی را در رابطه با «انتقام‌جویان: دودمان کَنگ» ارائه کرد:

«اخیراً شنیدم که جف لاونس فیلم‌نامه‌نویس، که نویسندگی پروژه «شیدایی کوانتومی» را بر عهده داشت و قرار بود دودمان کَنگ را نیز بنویسد دیگر با مارول همکاری نمی‌کند. دوستان من در ماورل نیز این اتفاق را تائید کردند. وقتی که دلیل این اتفاق را پرسیدم آن‌ها بیان داشتند که لاونس سخت غرق سیر داستانی کَنگ شده بود و آن‌ها احتمالاً این پروژه را بایکوت خواهند کرد.»

میجرز قرار بود نقش کَنگ فاتح، ضدقهرمان اصلی فیلم‌های بعدی «انتقام‌جویان» را بازی کند، کسی که تمام داستان‌های چند جهانی مارول حول او متمرکز شده بود.

کَنگ در فصل اول و دوم سریال «لوکی» و اخیراً در «مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی» حضور یافت. او همچنین قرار بود حداقل در ۵ پروژه دیگر حاضر باشد. که همه آن‌ها تا کنون منتفی شده است.

کوین فایگی رئیس مارول تمام تخم مرغ‌هایش را در سبد جاناتان میجرز گذاشت و به نظر بد ضرر کرده است. قرار بود فاز پنجم جهان سینمایی مارول با دو فیلم انتقام‌جویان در سال‌های ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶ به پایان برسد – و طبق برنامه، میجرز در نقش کَنگ، آنتاگونیست کلیدی این دو قسمت بود. حالا به نظر می‌رسد آن‌ها تمام این برنامه‌ها را لغو کرده، تا یک شرور دیگر را رو کنند.

میجرز یکی از ستارگان نوظهور صنعت و هیجان‌انگیزترین کاراکتر جدید در جهان سینمایی مارول بود. او اخیراً در فیلم مستقل «رویاهای مجله» عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت و نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد.

میجرز به خشونت خانگی و چندین مورد دیگر از آزار و تعرض متهم شده است. این مسئله حالا حالاها ادامه دارد. پرونده او از سوی دادگاهی در نیویورک به دقت در حال پیگیری است و احتمالاً پایان این فرآیند ماه‌ها به طول خواهد انجامید.

بمب خبری دیگری که در ماه گذشته در جلسه دادگاه شرایط را برای میجرز تشدید کرد، شواهدی از سوی یکی دیگر از دوستان دختر او در رابطه با اتفاقاتی مشابه بود. هم‌اکنون پلیس لندن نیز در حال رسیدگی به این افتضاح جدید است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>