سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ آذر ۱۴۰۲ در ۹:۲۳ ب.ظ چاپ مطلب

«ریک و مورتی» تا فصل ۱۰ می‌رود

Rick-and-Morty

سریال «ریک و مورتی» از پرطرفدارترین مجموعه‌ سال‌های اخیر است که حواشی زیادی نیز به همراه داشته؛ اکنون گرداننده این سریال خبر ساخت این مجموعه تا فصل ۱۰ را تایید کرده است.

سوره سینما – فصل ۷ ریک و مورتی در ۱۷ دسامبر به پایان رسید و اسکات ماردِر گرداننده و تهیه‌کننده اجرایی این سریال انیمیشنی پیش از قسمت آخر آن عنوان داشت که طرفداران می‌توانند از هم‌اکنون در انتظار فصل‌های بعدی این سریال باشند.

ماردر در مصاحبه اخیر، صحبت‌هایی را در رابطه با کار بر روی فصل ۹ این سریال مطرح کرد و همچنین اشاراتی به آغاز کار بر روی فصل ۱۰ نیز داشت.

ماردر در مصاحبه با کامیک بوک گفت: «نمی‌توانم اطلاعات زیادی بدهم. می‌توانم این را بگویم که در میانه نوشتن فصل ۹ سریال هستیم. و این که از همین الان ایده‌‌هایی برای فصل ۱۰ داریم که قرار است روی‌شان کار کنیم. و همچنین برنامه کاملی برای فصل ۱۰ داریم.»

او ادامه داد: «بنا بر این اگر طرفداران با ما همسو باشند و از آنچه که ما در فصل‌های آخر انجام داده‌ایم استقبال کنند، قصدمان این است که محتوای بیشتری در اختیارشان قرار دهیم. اما مطمئناً اتفاقات جذاب و غافلگیرکننده‌ای در انتظارشان است.»

اتفاق جدیدی که در فصل ۷ این سریال طولانی رخ داد، تهیه آن بدون حضور جاستین رویلند، یکی از سازندگان و ستارگان اصلی این انیمیشن بود که که دوبله کاراکتر‌های اصلی آن به عهده وی بود. رویلند به دلیل اتهامات خشونت خانگی از این سریال جدا شد، اتهاماتی که از آن موقع تا کنون به دلیل نبود شواهد کافی از روی وی برداشته شده‌اند.

ایان کاردونی و هری بِلدون به ترتیب نقش‌آفرینی و دوبله نقش‌های اصلی ریک سانچز و مورتی اسمیت را بر عهده گرفتند. این مجموعه از سال ۲۰۱۳ منتشر شد؛ در این سریال شاهد دانشمند نابغه روان‌پریش ماجراجویی هستیم که نوه ذاتاً ترسوی خود را به ماجراجویی‌های دیوانه‌کننده‌ای در سراسر کهشان می‌کشاند.