سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ اسفند ۱۴۰۲ در ۶:۲۰ ب.ظ چاپ مطلب

کام‌بک ویل اسمیت پس از سیلی زدن به کریس راک

Will-Smith

سیلی ویل اسمیت به کریس راک طی مراسم اسکار حرفه او را به خطر انداخت، یا حداقل وقفه‌ای در آن ایجاد کرد، اما وی هم‌اکنون در تلاش است تا به مرکز توجهات بازگردد.

سوره سینما – تلاش اسمیت برای بازگشت به صحنه شامل حضور وی در «پسران بد ۴» می‌شود که در حال حاضر دوره پس‌تولید خود را سپری می‌کند. او همچنین با مایکل بی جوردن پروژه دنباله «من افسانه هستم» را در دست دارد. و حالا گویا او به پروژه دیگری نیز اضافه شده است.

به گزارش ورایتی اسمیت به فیلم «شوگر بندیتز» پیوسته است؛ فیلمی واقع در فضای بوستون با اقتباس از رمان سال ۲۰۰۴ چاک هوگان با همین نام. اگر می‌خواهید با فضای رمان‌های وی آشنا شوید می‌توانید سری به فیلم «شهر» بزنید، که اقتباسی است از رمان «شاهزاده دزدان» هوگان از سوی بن افلک.

هوگان برای «شوگر بندیتز» رمان خود یعنی «شیطان در تبعید» را اقتباس خواهد کرد، و گویا فیلم در ژانر تریلر جنایی ساخته خواهد شد. اسمیت در این فیلم نقش سرباز کارآزموده بازگشته از عراقی را بازی می‌کند که به همراه عده‌ای دیگر از کهنه‌سربازان به سراغ برچیدن بساط مواد مخدر بوستون می‌روند.

هنوز کارگردانی برای «شوگر بندیتز» معرفی نشده که البته می‌توان تصور کرد که هر چه سریع‌تر این اتفاق رخ دهد. اسمیت از زمان سیلی زدن به کریس راک در مراسم اسکار سال ۲۰۲۲ تنها در یک فیلم بازی کرده است: «رهایی از بردگی» آنتون فوکوآ که پیش از آن واقعه اسکار فیلم‌برداری شده بود و البته نقدهای خوبی نیز دریافت نکرد.

در این بین، راک اظهار داشت که دوست دارد «رهایی از بردگی» را حداقل به خاطر «صحنه شلاق خوردن ویل اسمیت» در این فیلم ببیند.

بسیاری فراموش کرده‌اند که اسمیت در همان شب برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول اسکار شد. قرار بود او شبی فوق‌العاده را سپری کند اما همه چیز تحت‌الشعاع آن اتفاق قرار گرفت.

اسمیت به دلیل آن اتفاق ۱۰ سال از سوی آکادمی منع شد و تا سال ۲۰۳۳ نمی‌تواند در هیچ رویداد مرتبط با اسکاری شرکت کند. نکته جالب این جاست که افرادی نظیر هاروی واینستین و کوین اسپیسی برای حضور در مراسم اسکار منع قانونی ندارند، ولی اسمیت نمی‌تواند شرکت کند.

تولید «پسران بد ۴» در بهار گذشته آغاز شد و در ۱۴ ژوئن سال جاری در سینماها به اکران درخواهد آمد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>