سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ اسفند ۱۴۰۲ در ۲:۵۲ ب.ظ چاپ مطلب
«ونوم ۳» با تاریخ و عنوان جدید؛

«ونوم: آخرین رقص» زودتر به سینماها می‌آید

venom

تام هاردی باری دیگر در سومین قسمت از این فرنچایز سونی جلوی دوربین کلی مارسل رفته است.

سوره سینما – عنوان و تاریخ آخرین قسمت از این فرنچایز کلمبیا پیکچرز اخیراً اعلام شد.

سونی در روز سه‌شنبه اعلام کرد که فیلم «ونوم: آخرین رقص» کلی مارسل ۲۵ اکتبر به سینماها می‌رسد. این فیلم با بازی تام هاردی، جونو تمپل و چوویتل اجیوفر نام جدید خود را شناخت و از تاریخ انتشار قبلی خود در ۸ نوامبر دو هفته جلوتر ‌آمد.

علاوه بر کارگردانی این اثر، نوشتن فیلم‌نامه این کار بر عهده خود مارسل بود، اما هاردی در داستان این پروژه او را همراهی کرده است. تهیه‌کنندگان این فیلم را نفراتی از قبیل تام هاردی، کلی مارسل، آوی آراد، مت تولمک، ایمی پاسکال و هاچ پارکر تشکیل می‌دهند.

هاردی که از ابتدا نقش شخصیت منفی این کاراکتر مارول را ایفا کرده، در سال ۲۰۱۸ و برای اولین بار جلوی دوربین روبن فلیشر رفت. قسمت دوم این اثر با عنوان «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» را اندی سرکیس در سال ۲۰۲۱ کارگردانی کرد و حالا مارسل، پس از موفقیت دو اثر قبلی با فیلم‌نامه‌ای از خودش، فرصت این را پیدا کرده تا برای اولین بار کارگردانی یک پروژه را بر عهده داشته باشد.

این سومین فیلم ونومی خواهد بود که در ماه اکتبر به اکران می‌رسد و مشخصاً فضای پیش از هالووین نتیجه رضایت‌بخشی برای این فرنچایز داشته است. فروش قسمت اول این فرنچایز از ۸۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان گذر کرد، در حالی که «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» فروش ۵۰۰ میلیون دلاری را در باکس آفیس ۲۰۲۱ رقم زد.

هاردی در ماه نوامبر در اینستاگرام خود اعلام کرد که پس از وقفه چندین ماهه به دلیل اعتصابات بازیگران و نویسندگان، تولید فیلم از سر گرفته شده است. این پروژه در ابتدا برای اکران در ژوئن ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده بود، اما سپس به دلیل توقف کار به ماه نوامبر منتقل شد.

هاردی در پست ماه نوامبر خود به این فیلم با عنوان «آخرین رقص» اشاره کرده بود و عنوان داشت «زمانی که کاری را با علاقه انجام می‌دهید و زمانی که می‌دانید نفرات و حمایت و تیم فوق‌العاده‌ای در کنار خود دارید، سختی کار را احساس نمی‌کنید.»

«ونوم: آخرین رقص» جدیدترین پروژه سونی پیکچرز از جهان کاراکترهای مارول خواهد بود. جدیدترین فیلمی که از این استودیو به اکران رسید، «مادام وب» با بازی داکوتا جانسون و سیدنی سوئینی بود که در ماه گذشته به سینماها آمد و عملکرد فاجعه‌باری داشت.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>