سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ آذر ۱۴۰۲ در ۶:۲۷ ب.ظ چاپ مطلب
با پایان اعتصابات ۱۱۸ روزه؛

تولید «ونوم ۳» از سرگرفته شد

Venom

تام هاردی در فضای مجازی پستی را به اشتراک گذاشت و عنوان کرد که فیلم‌برداری قسمت سوم فرنچایز «ونوم» از سرگرفته شده است.

سوره سینما – تام هاردی بازیگر نقش ونوم، در روز جمعه در صفحه مجازی خود اعلام کرد که قسمت سوم و نهایی این فرنچایز پس از پایان ۱۱۸ روز اعتصاب بازیگران در ۸ نوامبر، از سرگرفته شده است.

تام هاردی تصویری از خود در کنار کارگردان کِلی مارسل و بدلکار جیکوب توموری منتشر کرد و نوشت: «رقص آخر – خوشبختانه به سر فیلم‌برداری بازگشتیم. این مسیر از گذشته تا هم‌اکنون سرشار از لذت بوده است – همیشه در این مسیر چالش‌های دشواری بر سر راه بوده، اما وقتی کاری که دوستش داری را انجام می‌دهی، و وقتی می‌دانی تیمی فوق‌العاده در کنارت داری که همه جوره هوایت را دارند، آن‌قدر سخت به نظرت نمی‌رسد.»

او از این فرصت استفاده کرده و از همه افراد دخیل در این پروژه خود شامل تیم بازیگران، تیم پشت صحنه، دوستان و خانواده تشکر کرد، و بیان داشت که احاطه شدن با چنین افراد مستعد و خوش‌ذوقی در فرنچایز «ونوم» چه حس و حالی برایش داشته است.

هاردی ادامه داد: «می‌خواهم خیلی مختصر بگویم که چه قدر به کارگردان، رفیق و همراه نویسندگی و دوست عزیزم کِلی مارسل افتخار می‌کنم؛ دیدن این که تو مدیریت این پروژه را در دست گرفتی افتخاری است برای من. به حست اعتماد کن، چون غریزه تو همیشه فوق‌العاده است.»

بازیگر «مکس دیوانه» در این پست به دوست، بدلکار و رفیق خود جیکوب توموری نیز دست مریزاد گفت.

تولید قسمت نهایی این فرنچایز ابتداً در اواخر ژوئن در اسپانیا آغاز شد (و لازم به ذکر است که مارسل نویسندگی این پروژه را نیز بر عهده دارد) اما همزمان با آغاز اعتصابات بازیگران در ژوئیه متوقف شد. از بازیگران جدید قسمت سوم «ونوم» می‌توان به جونو تمپل و چیتول اجیوفر اشاره کرد.

در ابتدا قرار بود «ونوم ۳» در ۱۲ ژوئیه ۲۰۲۴ به اکران برسد، اما همزمان با پایان اعتصابات، و با از سرگیری فیلم‌برداری و کارهای پس تولید، تاریخ اکران جدید به ۸ نوامبر ۲۰۲۴ جابجا شده است.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>