سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ اسفند ۱۴۰۲ در ۶:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

پروژه‌های بعدی برگزیدگان اسکار چیست؟

Cillian-Murphy

اما استون برای باری دیگر با یورگوس لانتیموس همکاری خواهد داشت، کیلین مورفی با تیم مینتس در فیلم «چیزهای کوچکی مثل این» کار کرده و جفری رایت به شهر گاتهام بازمی‌گردد.

سوره سینما – همیشه یکی از گزارش‌های جذاب بعد اسکار، رونمایی از آثار آینده برگزیدگان این مراسم است. امسال هم به سنت هر ساله به این موضوع پرداخته‌ایم؛

آنت بنینگ

نیاد

این بازیگر که پنج بار نامزد اسکار شده در سریالی از شبکه پیکاک به نام «سیب‌ها هرگز نمی‌افتند» (۱۴ مارس) با آلیسون بری و سم نیل همکاری داشته است؛ فیلم‌نامه این سریال اقتباسی از رمان لیان موریارتی است. همچنین بنینگ در اولین فیلم به کارگردانی کریس پاین با نام «پولمن» به نقش‌آفرینی پرداخته است.

امیلی بلانت

اوپنهایمر

او در فیلمی از دیوید لیچ با عنوان «بلاگردان» با دیگر نامزد اسکار و از کن‌های فیلم «باربی» یعنی رایان گاسلینگ همکاری داشته و این فیلم پیش از انتشار از سوی یونیورسال در ۳ مه در جشنواره فیلم SXSW به اکران درخواهد آمد. دو هفته بعد از آن می‌توانیم دوبله کاراکتر اسب تک‌شاخ در فیلم جان کرازینسکی از استودیو پارامونت را از امیلی بلانت ببینیم.

دانیل بروکس

رنگ ارغوانی

این بازیگر در کنار جک بلک مشغول کار در اقتباس ویدئوگیم «ماینکرفت» به کارگردانی جرد هس است، و این فیلم در سال ۲۰۲۵ از طرف استودیو برادران وارنر اکران خواهد شد. او همچنین در فصل دوم سریال «پیس‌میکر» استودیو دی‌سی حضور خواهد داشت؛ فیلم‌برداری این فصل در تابستان کلید می‌خورد.

استرلینگ کی‌.براون

داستان آمریکایی

او جزئی از تیم بازیگری «اطلس» به کارگردانی برد پیتون و با حضور جنیفر لوپز در نقش اول این فیلم علمی تخیلی بوده که قرار است در سال جاری از نتفلیکس به پخش برسد. او همچنین در سریال «واشنگتن بلک» از شبکه هولو به نقش‌آفرینی پرداخته است.

بردلی کوپر

مایسترو

بردلی کوپر حالا پس از پروژه «مایسترو» قرار است پروژه «Is This Thing on?» را کارگردانی کرده و همچنین در آن بازی کند.

رابرت دنیرو

قاتلان ماه گل

برنده دو جایزه اسکار در فیلم «ازرا» به کارگردانی تونی گلدوین به هنرنمایی پرداخته و قرار است این فیلم در ماه مه به سینماها برسد. از دیگر پروژه‌های وی می‌توان به «شوالیه‌های آلتو» و «روز صفر» اشاره داشت که اولی در ماه نوامبر به اکران درخواهد آمد، و دومی در سال جاری از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد.

کولمن دومینگو

راستین

پس از حضور اخیر وی در فیلم «دختران فراری»، او به سریال «سرخوشی» از شبکه اچ‌بی‌او بازمی‌گردد. او همچنین قرار است در فیلم بیوگرافی استودیو لاینزگیت از مایکل جکسون، نقش پدر وی جوئی جکسون را بازی کند. همچنین در ژوئیه آتی فیلم «بخوان بخوان» از گرگ کوایدار با بازی دومینگو از استودیو A24 پس از اکران افتتاحیه در جشنواره تورنتو منتشر خواهد شد.

رابرت داونی جونیور

اوپنهایمر

رابرت داونی جونیور برنده جایزه اسکار، چندین نقش در سریال «دلسوز» از اچ‌بی‌او دارد که قرار است در آوریل به پخش برسد.

آمریکا فررا

باربی

او در اقتباسی از رمان اریکا سانچز (۲۰۱۷)، برای اولین فیلم خود در قامت کارگردان به سراغ پروژه «من دختر مکزیکی عالی تو نیستم» خواهد رفت. فررا همچنین دوبله یکی از کاراکترهای انیمیشن «الیو» را انجام داده که در سال ۲۰۲۵ به اکران خواهد رسید.

جودی فاستر

نیاد

این بازیگر برنده دو جایزه اسکار هنوز پروژه بعدی خود را پس از سریال «کارگاه حقیقی» انتخاب نکرده است.

پل جیاماتی

جاماندگان

او قصد دارد تا تمرکزش را بر روی پادکست «اختلاط» معطوف کرده و در صورت امکان آن را توسعه داده و احتمالاً به سراغ انجمن کتاب‌خوانی، سریال تلویزیونی و رویدادهای زنده برود.

لیلی گلدستون

قاتلان ماه گل

او در کنار رایلی کیئو در سریال جنایی حقیقی «زیر پل» به نقش‌آفرینی پرداخته که قرار است در آوریل منتشر شود. او همچنین در فیلم «Fancy dance» با اریکا ترمبلی همکاری داشته و این فیلم پس از اکران افتتاحیه در جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۲۳ در سال جاری در اپل‌تی‌وی پلاس منتشر می‌شود. لیلی گلدستون همچنین پس از کار با موریسا مالتز در فیلم «کشور ناشناخته» در اثر دیگری با وی به همکاری پرداخته است.

رایان گاسلینگ

باربی

همان طور که پیش از این اشاره شد، او با امیلی بلانت در فیلم «بلاگردان» همکاری داشته و از این فیلم در سه مه رونمایی خواهد شد.

ساندرا هولر

آناتومی یک سقوط

او قرار است در فیلم «رز» به کارگردانی مارکوس شلینزر به هنرنمایی بپردازد.

کری مولیگان

مایسترو

این بازیگر که سه بار نامزد جایزه اسکار شده، در فیلم «فضانورد» با آدام سندلر همکاری داشته که از ۱ مارس به روی پرده آمده، و همچنین سال گذشته در کشور ولز فیلمی کمدی را با جیمز گریفیتس کار کرده است.

کیلین مورفی

اوپنهایمر

کیلین مورفی درست پس از پروژه «اوپنهایمر» با تیم مینتس در فیلم «چیزهای کوچکی مثل این» کار کرده که در ماه فوریه در جشنواره فیلم برلین به اکران درآمد.

داوین جوی رندالف

جاماندگان

این بازیگر قرار است در فیلم «نیروی سایه» در کنار کری واشنگتن به هنرنمایی پرداخته و او همچنین در سال گذشته در فیلم «عروس آتش» با ربل ویلسون همکاری داشته است.

مارک رافلو

بیچارگان

نامزد چهار جایزه اسکار در کنار رابرت پتینسون در فیلم «میکی ۱۷» بونگ جون هو به هنرنمایی پرداخته و قرار است این فیلم در سال ۲۰۲۵ به روی پرده برود. او سریال جدیدی به نام «هال و هارپر» را نیز کار کرده است.

اما استون

بیچارگان

اما استون برنده اسکار پس از فیلم «بیچارگان» همکاری مجددی با یورگوس لانتیموس بر سر پروژه آنتولوژی «انواع محبت» خواهد داشت؛ از دیگر ستارگان این فیلم می‌توان نفراتی نظیر جسی پلمونس، ویلم دفو و مارگارت کوالی را نام برد.

جفری رایت

داستان آمریکایی

جفری رایت قرار است مجدداً به سر صحنه «بتمن» مت ریوز بازگشته و نقش افسر پلیس را بازی کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>