سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ آبان ۱۳۹۴ در ۴:۳۵ ب.ظ چاپ مطلب

آوازخوانی مهدی نظری و سیاوش شکوریان در «شب آواز ایرانی»

Shabe-Avaz

مهدی نظری و سیاوش شکوریان از دیگر خوانندگانی هستند که در «شب آواز ایرانی» به اجرای برنامه می‌پردازند. به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی مرکز موسیقی حوزه هنری، خواننده آلبوم‌های موسیقی «گذر عمر»، «اسیر عشق»، «تشنه» و «دیدار دوست» در این برنامه به اجرای آوازی در دستگاه همایون خواهد پرداخت. همچنین صدای […]

مهدی نظری و سیاوش شکوریان از دیگر خوانندگانی هستند که در «شب آواز ایرانی» به اجرای برنامه می‌پردازند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی مرکز موسیقی حوزه هنری، خواننده آلبوم‌های موسیقی «گذر عمر»، «اسیر عشق»، «تشنه» و «دیدار دوست» در این برنامه به اجرای آوازی در دستگاه همایون خواهد پرداخت. همچنین صدای این خواننده را صابر نظرنگاهی، نوازنده تار، همراهی می‌کند.

بخش دیگر این نشست به آوازخوانی سیاوش شکوریان و نوازندگی نی عرفان شهرآبادی اختصاص دارد که این قسمت از برنامه اجرا در بخش ساز و آواز در مایه بیات ترک و ابوعطا خواهد بود.

شب آواز ایرانی که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است در حالی برگزار می‌شود که آواز خوانی استاد سیدرضا طباطبایی، بهروز افشار، محمد و علی سعیدی، پخش نماهنگی از آلبوم موسیقی «خونین دلان»، رونمایی از آلبوم موسیقی «از نیستان» و سخنرانی حسین دی‌پیر، مترجم و پژوهشگر موسیقی، پیرامون «نگاهی به هم‌سرایی مردمی در ایران» از سایر بخش‌های این برنامه است.

اساتید، هنرمندان و علاقه‌مندان به این هنر اصیل ایرانی می‌توانند اخبار، تصاویر و نماهنگ شب آواز ایرانی را در اینستاگرام این برنامه به آدرس instagram.com/shabe­_avaze_irani دنبال نمایند.

ششمین شب آواز ایرانی به همت مرکز موسیقی و مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری شنبه ۳۰ آبان‌‌ماه ساعت ۱۸ در سالن سوره به نشانی خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار می‌شود. ورود به این برنامه برای عموم علاقه مندان آزاد است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>