سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ آذر ۱۳۹۴ در ۱:۳۳ ب.ظ چاپ مطلب

عشیری مدیر روابط عمومی کنگره سراسری ۲۰۰۰ شهید هنرمند شد

yazdan-ashiri

یزدان عشیری با حکمی از سوی محمد خزاعی، مدیر روابط عمومی کنگره سراسری ۲۰۰۰ شهید هنرمند شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی کنگره سراسری ۲۰۰۰ شهید هنرمند، متن این حکم به این شرح آمده است:

«برادر ارجمند  جناب آقای یزدان عشیری

سلام علیکم

با عنایت به تجربه، تعهد و توانمندی‌ها، جنابعالی به سمت مدیر روابط عمومی کنگره سراسری ۲۰۰۰ شهید هنرمند منصوب می­گردید. امیدوارم با شایستگی، خلاقیت و تلاش و بهره­گیری از فرهنگ شهادت، تفکر و روحیه بسیجی و تلاش مخلصانه در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء در اذهان جامعه، بویژه در جامعه هنری کشور موفق باشید.؟»

لازم به ذکر است یزدان عشیری از چهره‌ای شناخته شده در عرصه فرهنگ و هنر و سینماست که تاکنون مسئولیت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف داشته است. مدیریت روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم فجر طی دوره‌های سی‌ام و سی‌یکم، مدیریت روابط عمومی دوره‌های پیشین جشنواره فیلم مقاومت و دفاع مقدس و مدیریت روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران و مرکز هنرهای نمایشی کشور از جمله آن است.

شایان ذکر است کنگره سراسری ۲۰۰۰ شهید هنرمند به همت سازمان بسیج مستضعفین، سازمان بسیج هنرمندان با مشارکت مراکز و سازمان‌های مختلف قرار است با اهدافی چون: گرامیداشت یاد و خاطره هنرمندان شهید، معرفی هنرمندان شاخص انقلاب اسلامی، تبیین روشن‌تر مفاهیم هنر انقلاب، تقویت پیوند هنرمندان با خانواده شهدا، بهره‌گیری از ظرفیت‌های بی‌بدیل این عرصه در مسیر حفظ ارزش‌های مقاومت و دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جامعه هنری، ارزیابی رسالت هنرمندان در تبیین فرهنگ شهادت، شناسایی و معرفی شهدای هنرمند خارج از کشور به مثابه نمادهای اقتدار فرهنگی و چراغ های فروزان مقاومت برای گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در جهان اواخر دی‌ماه سالجاری در کشور برگزار شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>