سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ آذر ۱۳۹۴ در ۱۰:۳۵ ق.ظ چاپ مطلب

کارگاه طراحی پوستر جایزه مصطفی(ص) برگزار می‌شود

kargah-poster-mustafa-prize

با گزینش ۱۲ هنرجو از میان علاقه مندان به شرکت در کارگاه طراحی پوستر جایزه مصطفی(ص)، این کارگاه به سرپرستی کوروش پارسا نژاد در تاریخ ۲۰ آذرماه برگزار می شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی جایزه مصطفی(ص)، کارگاه طراحی پوستر جایزه مصطفی (ص) با موضوع نقش علم و فناوری در زندگی بشریت روز جمعه -۲۰ آذرماه- در محل دبیرخانه این جایزه برگزار می‌شود.

گفتنی است از میان تعداد زیادی از متقاضیان و علاقه مندانی که برای شرکت در این کارگاه ثبت نام و نمونه آثار خود را ارسال کرده بودند، تعداد ۱۲ دانشجو و طراح پس از انجام بررسی های لازم پذیرفته شدند.

کارگاه یک روزه طراحی پوستر جایزه مصطفی(ص) ضمن اعطای جوایزی به هنرجویان برتر این دوره، طرح ها و ایده های برتر را در نمایشگاه تجسمی جایزه مصطفی(ص) به نمایش می‌گذارد.

جایزه مصطفی(ص) بزرگترین جایزه علمی و فناوری در جهان اسلام است که هر دو سال یک بار به دانشمندان و پژوهشگران برتر کشورهای اسلامی اعطا می‌شود.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>