سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ آذر ۱۳۹۴ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب
همزمان با نزدیک شدن به موعد برگزاری ششمین جشنواره عمار ؛

فراخوان اکران مردمی ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار منتشر شد/دعوت از همه گروه‌های خودجوش مردمی

ammar-festival

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار با انتشار فراخوانی از عموم مردم، فعالان فرهنگی و نیروهای خودجوش برای مشارکت در اکران فیلم‌ها دعوت کرد.

به گزارش سوره سینما ، دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار در آستانه برگزاری ششمین دوره این رویداد فرهنگی، طی فراخوانی ضمن تقدیر از همه کسانی که تاکنون بار اکران‌های مردمی را بی هیچ چشم‌داشتی بر دوش کشیده‌اند، از عموم مردم، فعالان فرهنگی، دانشجویان، دانش‌آموزان، طلاب حوزه علمیه، ائمه جماعت مساجد و هر کسی که امکان نمایش فیلم‌ها برای مردم را دارد دعوت می‌کند، با مشارکت در اکران‌های مردمی جشنواره، یاری‌گر فیلمسازان سینمای انقلاب اسلامی باشند.

بنابراین گزارش، اکران‌های مردمی یکی از ارکان اصلی جشنواره عمار است که در سایر رویدادهای سینمایی و فرهنگی کشور مثل آن را سراغ نداریم و طی آن با تلاش فعالان فرهنگی و نیروهای خودجوش مردمی در سراسر کشور، فیلم‌ها و آثاری که جریان رسمی حاکم بر سینما و هنر تمایلی به دیده شدن آن‌ها را ندارند، در نقاط مختلف اعم از مسجد، مدرسه، دانشگاه، پارک، حوزه علمیه، زندان، پایگاه بسیج، منازل، سالن‌های نمایش، تالار عروسی، اتوبوس، قطار و با استفاده از امکانات موجود(ویدئو پروژکتور، تلویزیون، کامپیوتر و ….) به نمایش در ‌می آیند.

بر اساس این گزارش، تمامی فعالان فرهنگی، نیروهای خودجوش مردمی و اقشار مختلف، می‌توانند از طریق مراجعه به تارنمای AmmarFilm.ir به عنوان اکران‌کننده جشنواره ثبت‌نام کنند. همچنین کسانی که به اینترنت دسترسی ندارند می‌توانند با ارسال نام شهر خود به همراه عبارت «درخواست اکران» به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۸۰۱، به جمع اکران کنندگان مردمی ششمین دوره جشنواره بپیوندند.

 

لازم به ذکر است که تکثیر یا اکران فیلم‌ها خارج از چاچوب اکران مردمی مجاز نیست و اکران کننده موظف است پس از هر اکران، گزارش آن را در قالب یک پیامک(نام شهر، نام محل اکران، زمان اکران و فیلمهای اکران شده) به سامانه ۳۰۰۰۱۸۰۱ یا رایانامه ammarfilmfest@gmail.com ارسال کند و در صورت امکان، بازخوردهای اکران(نظرات مخاطبان، یادداشت فیلم و …) را نیز از طریق AmmarPortal.ir برای دبیرخانه جشنواره ارسال نماید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>