سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ دی ۱۳۹۴ در ۳:۴۷ ب.ظ چاپ مطلب

جدیدترین تصاویر از انیمیشن سینمایی «فهرست مقدس»

fehrest

«فهرست مقدس» انیمیشن سینمایی به کارگردانی محمد همدانی تولید شده است و قرار است برای اولین بار در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شود.

به گزارش سوره سینما، «فهرست مقدس» در سی و چهارمین جشنواره‌ فیلم فجر برای نخستین بار به نمایش درخواهد آمد و از این پس با نام بین‌المللی «TheHolyCast» شناخته خواهد شد.

«فهرست مقدس» که توسط محمد همدانی و در خانه انیمیشن اوج ساخته شده است، روایتگر یک داستان تاریخی برگرفته از قرآن است که ماجرای آن در شهر نجران کشور یمن می‌گذرد و زمان آن به صد سال قبل از ظهور دین اسلام بازمی‌گردد.

این انیمیشن سینمایی روایتی دراماتیک، رمانتیک و تراژیک دارد و داستان آن بر اساس سفر قهرمان فیلم با نام «هاران» شکل گرفته است.

محور اصلی انیمیشن «فهرست مقدس» به تعریف جدیدی که نظام سرمایه‌داری از یهودیت ارائه می‌کند اختصاص دارد که در این تعریف جدید، دین یهود سعی دارد مسیحیت را با خود و بر ضد اسلام همراه کند. این فیلم از جهات مختلفی متناسب با اتفاق‌های روز است.

بعد از امیدهای جدی که پس از نمایش «شاهزاده روم» در جشنواره سال گذشته فیلم فجر ایجاد شد، این دومین گروه از هنرمندان و جوانان فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی هستند که یک محصول پویانمایی در ترازی قابل توجه و متعالی ارائه کرده‌اند.

عوامل این انیمیشن سینمایی عبارتند از تهیه کننده و کارگردان: محمدامین همدانی، نویسنده: هومان فاضل، مدیر تولید: وحید چالاک، مصطفی شاهمردانی و حسین صفارزادگان، مدیر دوبلاژ: مریم شیرزاد، موسیقی: بهزاد عبدی، تدوین: محمد امین همدانی، محصول سازمان هنری رسانه ای اوج.

منبع: تسنیم


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>