سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ دی ۱۳۹۴ در ۲:۵۷ ب.ظ چاپ مطلب

در کمتر از ۵ دقیقه سالن‌های خوب فجر پُر شد!/ پیگیری برای افزایش ظرفیت

cinema-azadi

مدیر اجرایی پیش فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر اعلام کرد: در پنج، شش دقیقه اول آغاز پیش فروش، ظرفیت بسیاری از سینماها پُر شد.

به گزارش سوره سینما، مهدی شکری‌آذر مدیر اجرایی پیش فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر گفت: از حدود ۲۰ دقیقه مانده به ساعت ۱۲ امروز که آغاز پیش فروش مردمی بود، بسیاری از مردم خود را برای خرید آماده کردند و به محض باز شدن سامانه پیش فروش، حدود سه هزار و ۲۰۰ نفر آنلاین شدند که نسبت به سال قبل حدود هزار نفر بیشتر بود.

وی ادامه داد: این استقبال برای ما کم سابقه بود و به سرعت در ۱۵ دقیقه اول ظرفیت سالن‌های خوب پُر شد که باید این موضوع را با دبیر جشنواره مطرح کنم و در صورت موافقت ایشان ظرفیت اضافه شود و بخشی هم به فروش گیشه در روزهای جشنواره اختصاص خواهد داشت.

شکری‌آذر درباره مشکلاتی که در پیش خرید بلیت‌های جشنواره وجود دارد، گفت: در پرسه پرداخت مبلغ، اگر پول از حساب کسر شود و برنگردد حتی اگر کد پیگیری هم داده نشود خرید انجام شده است اما ممکن است در پرسه خرید و انتقال مبلغ که به بانک مربوط می‌شود مشکلی پیش آید و پول هم به حساب برگردد که در این صورت خرید قطعی نشده است.

1453194909294_34

وی با بیان اینکه ظرفیت مردمی نسبت به سال قبل بیشتر شده است، اظهار کرد: این ظرفیت کاملا در اختیار مردم است که بخش زیادی از آن از طریق فروش اینترنتی ارائه می‌شود.

شکری آذر ارسال بلیت‌ها از طریق پیک را از اتفاقات این دوره عنوان کرد و گفت: متقاضیانی که علاقه‌مند به دریافت بلیت‌ها از این طریق هستند، در سامانه این گزینه را مشخص می‌کنند و بعد از پایان پیش فروش که ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۳۰ دی ماه خواهد بود و مراحل چاپ، مرتب‌سازی و شخصی سازی آن از طریق پیک ارسال خواهد شد.

منبع: ایسنا


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>