سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ دی ۱۳۹۴ در ۱۰:۲۰ ق.ظ چاپ مطلب

مساجد نقاط مختلف کشور، پیشگام اکران فیلم‌های جشنواره عمار

masjed-ammar

همزمان با اکران فیلم‌های ششمین جشنواره مردمی عمار در نقاط مختلف کشور، مساجد شهرها و روستاها هم به طور گسترده، میزبان این آثار شدند به طوری که تاکنون بیش‌ترین اکران‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش سوره سینما ، به همت اکران کنندگان مردمی، فیلم‌های ششمین جشنواره عمار در نقاط مختلف مثل سینما، مسجد، مدرسه، دانشگاه، فرهنگسرا، خانه شهید، پارک، هیئت، پایگاه بسیج به نمایش درمی‌آیند.

آن گونه که رضا کبودبند، دبیر اجرایی اکران مردمی جشنواره عمار گفته است همزمان با اکران فیلم‌های ششمین جشنواره مردمی عمار در نقاط مختلف کشور، مساجد شهرها و روستاها هم به طور گسترده، میزبان این آثار شدند به نحوی که از بین محل‌های متنوع اکران فیلم‌ها، مساجد، بیش‌ترین فراوانی را دارند.

در این گزارش، بخشی از گزارش‌های اکران مربوط به مساجد نقاط مختلف کشور در هفته اخیر ارائه می شود:

اکران فیلم داستانی «بازار محبت» در مسجد جامع روستای مظفری شهرستان کوار استان فارس همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام قنبری از روحانیون منطقه

اکران مستند «ایران و آمریکا» در مسجد امام حسین علیه‌السلام صومعه‌سرای استان گیلان

اکران فیلم‌های «شرح مدح» و «بازار محبت» در مجمع مداحان شهرستان عنبر آباد استان کرمان

اکران مجموعه آثار داستانی «بازار محبت»، مستند «سرباز واهیک» و نماهنگ «ایستاده بر موج» در مسجد جامع میمه اصفهان

اکران مستندهای «سرباز واهیک»، «وام اهلی» و «معلم»(درباره تیپ فاطمیون) در مسجد جامع قبا –ویلاشهر- شهرستان نجف آباد اصفهان

اکران انمیمیشن «بختک» در مسجد مسجد ولیعصر(عج) صغاد شهرستان آباده استان فارس

اکران فیلم‌های «بازار محبت» ۱ و ۲، «علمک» و «یونسی‌ها» در مسجد امام موسی بن جعفر(ع) شهرستان آباده استان فارس

اکران فیلم‌های «برعکس» و «دولت دیکتاتور» در مسجد صاحب‌الزمان روستای دهدق شهرستان آباده استان فارس

اکران مستند «معلم» در مسجد جواد الائمه علی‌آباد کتول استان گلستان

اکران فیلم‌های جشنواره مردمی عمار در مسجد جامع صاحب‌الزمان عجل‌الله شهر تسوج آذربایجان شرقی

همچنین فیلم داستانی «بازار محبت» ۱، ۲ و ۳ در مسجد صاحب الزمان(عج) قروه کردستان، «بازار محبت» ۱ در مسجد امام رضا(ع) فریدونکنار مازنداران و مستندهای «نامردی»، «معلم» و فیلم داستانی «بازار محبت» ۲ هم در مسجد المهدی شیراز در جمع نمازگزاران به نمایش درآمدند.

بنابرین گزارش، اکران‌های مردمی ششمین جشنواره عمار، همچنان در نقاط مختلف کشور در حال برگزاری است و اکران کنندگان می‌توانند گزارش اکران خود را در قالب یک پیامک(نام شهر، نام محل اکران، زمان اکران و فیلمهای اکران شده) به سامانه ۳۰۰۰۱۸۰۱ یا رایانامه ammarfilmfest@gmail.com ارسال کنند و در صورت امکان، بازخوردهای اکران(نظرات مخاطبان، یادداشت فیلم و …) را نیز از طریقAmmarPortal.ir  برای دبیرخانه جشنواره بفرستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>