سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ بهمن ۱۳۹۴ در ۱۲:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب

توزیع قسمت پانزدهم سریال «شهرزاد» از فردا پنجم بهمن ماه

shahrzad-15

قسمت جدید سریال «شهرزاد» از فردا در مراکز عرضه محصولات فرهنگی و سوپرمارکتهای سراسر کشور توزیع می شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سریال «شهرزاد» ، پانزدهمین قسمت از این مجموعه فردا در حالی منتشر می شود که هر روز بینندگان بیشتری به جمع تماشاگران و هواداران ساخته جدید حسن فتحی اضافه می شوند.

در قسمت قبل نیز انتشار قطعه جدید محسن چاوشی با همخوانی سینا سرلک به نام افسار باز هم تحسین مخاطبان را برانگیخت و مورد استقبال فراوان قرار گرفت.

فروش آنلاین و قانونی سریال مانند قبل از دو سایت www.shahrzadseries.com و www.filmnet.ir  انجام می شود. هموطنان خارج از کشور نیز می توانند این سریال را از وبسایت www.emfilm.net خریداری و دانلود کنند.

shahrzad-15-cover

امکان سفارش و خرید پستی نسخه های دی وی دی این سریال از سراسر کشور در سایت www.moviekala.com فراهم شده است. هموطنان در سراسر کشور می توانند با مراجعه به این سایت، قسمت های مورد نظر خود را سفارش دهند و با همکاری شبکه پستی کشور درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرند.

ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، علی نصیریان، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، امیرحسین رستمی و … از بازیگران این مجموعه شبکه نمایش خانگی هستند. سیدمحمد امامی نیز تهیه کننده و سید محمدهادی رضوی به همراه سیدمحمدامامی از سرمایه گذاران این پروژه بخش خصوصی هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>