سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ دی ۱۳۹۴ در ۱۲:۲۹ ب.ظ چاپ مطلب

چهاردهمین قسمت سریال «شهرزاد» دوشنبه ٢٨ دیماه می‌آید

shahrzad14

مانند روال هر هفته، قسمت جدید سریال «شهرزاد» این دوشنبه ٢٨ دیماه ، توزیع می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سریال شهرزاد، دوشنبه ٢٨ دیماه، قسمت چهاردهم وارد فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی و سوپرمارکتها می شود تا انتظار مخاطبان و هواداران برای تماشای قسمت جدید به اتمام برسد.

فروش آنلاین سریال نیز مانند همیشه از دو سایت  www.shahrzadseries.com و www.filmnet.ir انجام می پذیرد. همچنین وبسایت  www.Emfilm.net ویژه فروش آنلاین هموطنان خارج از کشور است.

امکان سفارش و خرید پستی نسخه های دی وی دی این سریال از سراسر کشور در سایت www.moviekala.com فراهم شده است. هموطنان در سراسر کشور می توانند با مراجعه به این سایت، قسمت های مورد نظر خود را سفارش دهند و با همکاری شبکه پستی کشور درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرند.

shahrzad14-cover

سریال شهرزاد به عنوان بزرگترین پروژه سریالی بخش خصوصی کشور به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی سیدمحمد امامی، محصول موفق شبکه نمایش خانگی است و دوشنبه هر هفته در سراسر کشور، توزیع و پخش می‌شود.

ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، علی نصیریان، مصطفی زمانی، مهدی سلطانی، محمود پاک نیت، پریناز ایزدیار، گلاره عباسی، فریبا متخصص و سهیلا رضوی به همراه ٢٠٠ هنرمند دیگر از بازیگران این مجموعه هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>