سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ بهمن ۱۳۹۴ در ۲:۳۸ ب.ظ چاپ مطلب

سریال «شهرزاد» در جشنواره بین‌المللی فیلم برلین شرکت می‌کند

shahrzad-berlin

مجموعه نمایش خانگی شهرزاد در شصت و ششمین دوره از جشنواره فیلم برلین در بخش European Film Market به اختصار EFM حضور دارد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سریال شهرزاد، این نخستین بار است که یک سریال ایرانی تولید بخش خصوصی در یکی از جشنواره های مهم جهانی شرکت کرده است. European Film Market یکی از سه مرکز داد و ستد بزرگ فیلم در دنیاست که در طول جشنواره بین المللی فیلم برلین، فرصتی برای عرضه محصولات کمپانی های فیلم سازی در دنیا برای خرید و فروش است.

شرکت EMFilm در آلمان که حق پخش جهانی سریال شهرزاد را خریداری کرده است، به عنوان یکی از کمپانی های شرکت کننده در این مرکز تجاری در طول جشنواره برلین حضور دارد.

سیدمحمد امامی (تهیه کننده و سرمایه گذار) ، حسن فتحی (کارگردان) ، فاطمه معتمدآریا و برخی دیگر از عوامل تولید سریال شهرزاد نیز در این جشنواره حاضر هستند.

جشنواره بین‌المللی فیلم برلین (به آلمانی: Internationale Filmfestspiele Berlin) یا برلیناله (Berlinale)‏یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین جشنواره‌های سینمایی در اروپا است که هرساله در ماه فوریه به مدت ۱۰ روز در برلین آلمان برگزار می‌شود.  این جشنواره که امسال از ١١ تا ٢١ فوریه برابر با ٢٢ بهمن تا ٢ اسفند برگزار می شود در کنار جشنواره فیلم ونیز و جشنواره فیلم کن مهمترین رویداد سینمایی اروپا به شمار می‌رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>