سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ بهمن ۱۳۹۴ در ۱:۴۰ ب.ظ چاپ مطلب

ادامه جریان بازسازی سینماهای حوزه هنری؛ سینماشهر سینماهای حوزه هنری را بازسازی می کند

cinemashahr-hoze

محسن مومنی شریف، محمد حمزه‌زاده و مجید مسچی درباره همکاری‌های مشترک در سال ۹۵ به توافق رسیدند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی موسسه بهمن سبز، در نشست مشترک محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری، محمد حمزه‌زاده مدیر عامل سازمان سینمایی سوره و قائم مقام حوزه هنری و مجید مسچی مدیر عامل موسسه سینما شهر چشم انداز همکاری‌های مشترک حوزه هنری و موسسه سینما شهر برای بازسازی چند سالن تازه در سال ۹۵ ترسیم شد.

در این جلسه توافق شد، موسسه سینما شهر در بازسازی سینماهای حوزه هنری در تبریز، اصفهان، ساری و … همکاری کند. پیش از این با همکاری این دو نهاد سینما آفریقای مشهد بازسازی شده است.

همچنین با نزدیک شدن به آغاز جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، سینما آفریقای مشهد چهارشنبه ۷ بهمن ماه در آیینی ویژه با حضور مدیران حوزه هنری، مدیر عامل سینما شهر و مسئولان فرهنگی شهر مشهد افتتاح می‌شود. این سینمای مهم و قدیمی شهر مشهد که از سینماهای حوزه هنری است، ظرف دو ماه اخیر به همت حوزه هنری و موسسه سینما شهر بازسازی شد و با آغاز دهه فجر شروع به کار می‌کند.

در آیین افتتاح این سینما فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» روی پرده خواهد رفت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>