سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ بهمن ۱۳۹۴ در ۱۰:۱۸ ق.ظ چاپ مطلب
در آستانه جشنواره فجر

پوستر فیلم سینمایی «گیتا» رونمایی شد

Gita1

پوستر فیلم گیتا اولین ساخته بلند سینمایی مسعود مددی به تهیه‌کنندگی مجید شیخ انصاری رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی «گیتا»؛ پوستر این فیلم را شاهرخ دلکو با عکس‌هایی از  امیرعابدی طراحی کرده است.

 بر اساس این گزارش، داستان فیلم روایت زندگی «گیتا» و همسرش «امیر» است که دل‌مشغولى‌هاى ساده خود را دارند. «گیتا» بعد از گذشت دو سه سال از رفتن پسرش به خارج از کشور، هنوز به شدت دلتنگ است و دورى او را بر نمى‌تابد. فارغ از همه تدابیر و دلخوشى‌هاى ساده آن‌ها، سرنوشت تغییرات پیچیده و غیرمنتظره‌اى برایشان رقم مى‌زند.
مریلا زارعی، حمیدرضا آذرنگ، سارا بهرامی، بهناز جعفری، نادر فلاح، یلدا قشقایی، کتایون سالکی، محمدحسن محمدیان و رامین افشاری بازیگران نخستین ساخته بلند مسعود مددی هستند.
پوستر فیلم سینمایی «گیتا» رونمایی شد
«گیتا» با بازی مریلا زارعی که دو سیمرغ بلورین جشنواره فجر را در کارنامه خود دارد، اولین فیلم سینمایی است که در کاخ رسانه‌های سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد.
اولین فیلم بلند مسعود مددی که فیلمنامه آن به صورت مشترک توسط میترا تیموریان و مسعود مددی نوشته شده، محصولی مشترک از موسسه تصویر شهر و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>