سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ بهمن ۱۳۹۴ در ۹:۳۲ ق.ظ چاپ مطلب

کارگردان «گیتا»: گفته بودیم فیلم به روز اول جشنواره نمی‌رسد!

Gita1

کارگردان فیلم «گیتا» تاکید کرد دلیل تاخیر در نمایش نامناسب این فیلم سینمایی در برج میلاد، نبود فرصت کافی برای رساندن نسخه «DCP» بوده است.

به گزارش سوره سینما، مسعود مددی کارگردان فیلم سینمایی «گیتا» درباره دلایل تاخیر در نمایش و پخش بی کیفیت این فیلم سینمایی در کاخ جشنواره گفت: آماده نبودن نسخه نهایی دلیل اصلی تاخیر در نمایش بود.

وی ادامه داد: پیش از این اعلام کرده بودیم که فیلم دیرتر از جدول زمان بندی که از سوی ستاد برگزاری جشنواره ارائه شده آماده می شود و آقای علیزاده مسئول بررسی کیفیت فیلم های جشنواره نیز به این موضوع واقف بود و متاسفانه فیلم به بدترین شکل ممکن شامگاه ۱۲ بهمن در کاخ جشنواره برای اهالی رسانه و منتقدان روی پرده رفت.

مددی تاکید کرد: نسخه «DCP» این فیلم سینمایی با سیستم پخش برج میلاد هماهنگ نبود و فیلم به صورت آنلاین پخش شد و همین موضوع باعث بروز اشکالات فنی هنگام نمایش «گیتا» شد.

کارگردان فیلم «گیتا» در پاسخ به اینکه چرا از ابتدا فیلم به صورت آنلاین روی پرده رفته است؟ گفت: به دلیل نبود فرصت کافی برای کپی کردن نسخه «DCP» مجبور شدیم فیلم را به صورت آنلاین پخش کنیم.

مددی در پایان گفت: سئوال من این است که چرا وقتی اعلام کردم که فیلم دو روز دیگر کار دارد و  نمایش فیلم را در جدول زمان بندی از روز سوم جشنواره آغاز کنند، مسئولان توجه نکردند و اصرار به پخش فیلم در زمان مقرر داشتند. عجله در رساندن فیلم به جشنواره باعث بروز مشکلاتی از این دست شد.

فیلم گیتا هنگام نمایش با مشکل پخش صدا رو به رو بود.

مبنع: مهر


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>