سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ دی ۱۳۹۴ در ۱۰:۴۹ ق.ظ چاپ مطلب

اعتراف یک کارگردان دیگر به تلخ بودن فیلمش!/ «گیتا» جزو فیلم‌های تلخ این دوره از جشنواره فیلم فجر است

Gita1

کارگردان کارگردان فیلم سینمایی «گیتا» که به تازگی به بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر راه یافته به تلخ بودن فیلمش اعتراف کرد!

به گزارش سوره سینما، مسعود مددی کارگردان فیلم سینمایی «گیتا» که به تازگی به بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر راه یافته در گفت و گویی که با «میزان» داشته است، در خصوص این فیلم سینمایی گفت: گیتا میتواند جزو فیلم های تلخ این دوره از جشنواره باشد زیرا کمی به تلخی گرایش پیدا می کند اما در نهایت داستان به سمت تلخی نمی رود در واقع به لحاظ رویدادهای داستان و کنش اصلی آن ممکن است این حس در وهله اول برای تماشاگر به وجود بیاید.

وی افزود: داستان فیلم در رابطه با یک خانواده است با توجه به اینکه در زندگی ضربان هایی وجود دارد و همیشه در آرامش نیست گیتا به این موضوع می پردازد این را هم باید بگویم که جذابیت داستان و تفاوت نگاه به این موضوع باعث شد این فیلم را بسازم.

این کارگردان تصریح کرد: امیدوارم فیلمم بازخوردهای خوبی داشته باشد زیرا به نظرم می توان به آن اعتنا و با آن ارتباط برقرار کرد. اینها ویژگی هایی است که هر فیلم به آن احتیاج دارد و گیتا برخوردار از این موضوعات است. در رابطه با موفقیت این فیلم در جشنواره فیلم فجر هم باید بگویم که واقعا نمی دانم چه اتفاقی در داوری می افتد اما در صورتی که فیلمم بتواند توجه ها را به خود جلب کند خوشحال می شوم.

مددی با اشاره به فیلمنامه این اثر عنوان کرد برخی فیلنامه های آثارشان را در عرض یک ماه و نیم به نگارش در می آورند اما نگارش فیلنمامه گیتا با بازنویسی نسخه نهایی آن یکسال و نیم به طول انجامید و به طور کلی ۳ بار مورد بازبینی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: کارهای فنی گیتا به پایان نرسیده زیرا با توجه به اینکه در روزهای نزدیک به برگزاری جشنواره فیلم فجر استودیوها شلوغ می شود هنوز موفق به این کار نشده ایم اما باید بگویم که روز گذشته آهنگ سازی این فیلم توسط سعید شهرام به پایان رسید و پیش بینی می کنیم که تا ۱۰ روز آینده این فیلم به طور کامل به پایان برسد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>