سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ بهمن ۱۳۹۴ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

دومین پوستر فیلم «اینجا کسی نمی‌میرد» رونمایی شد

inja-kasi-nemimirad

دومین پوستر فیلم «اینجا کسی نمی‌میرد» به کارگردانی حسین کندری توسط حمید رضا بابابیگی طراحی و در رسانه ها رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه ای فیلم، دومین پوستر این اثر در آخرین روز، پیش از آغاز رسمی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و طراحی آن براساس عکسی از هومن سیدی و بهار کاتوزی در فیلم انجام شده است .

«اینجا کسی نمی‌میرد» یکی از آثار راه یافته به بخش هنر و تجربه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر است که در ژانر سایکو درام ساخته شده و نسخه نهایی فیلم در آخرین مهلت اعلام شده به دفتر جشنواره ارائه شد .

در خلاصه ی داستان فیلم آمده: اشکان، قهرمان «اینجا کسی نمی‌میرد» با وجود یک امکان، خود خواسته به خدمت سربازی می رود. جایی که خانواده اش را از خود و بیماری خود در امان نگه دارد. اما خرید این امنیت برای دیگران به  قیمت تنهایی بیشتر و نزدیک شدن لحظه لحظه اش به سقوط است…

هومن سیدی، بهار کاتوزی، مهدی حسینی نیا و رضا بهبودی بازیگران این فیلم هستند.

برخی از عوامل و دست اندرکاران «اینجا کسی نمی‌میرد» عبارتند از:

نویسنده: بهار کاتوزی، کارگردان و مدیر فیلمبرداری  : حسین کندری،تدوین: بابک قائم، طراحی و ترکیب صدا: محمود موسوی نژاد، آهنگساز:مهدی پناهی، صدابردار:میرشجاع گراکوئی، طراح صحنه:امیر حسین دوانی، طراح لباس:ندا نصر، طراح چهره پردازی:محمد قومی،فیلمبردار:صادق زنگنه ، مشاور فیلمنامه:حمیدرضا بابابیگی ،چهره پرداز: رکسانا نیک پور، مدیر تولید: سینا سعیدیان، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان:امیر صرافها، عکاس:سحر طرزی، مشاور رسانه ای: منصوره بسمل، تبلیغات فضای مجازی: آریان امیرخان ،مدیر تدارکات: ناصر ماهری فر، جلوه های ویژه کامپیوتری:احسان ملازاده، طراحی و ساخت تیتراژ:سارا صفری ، تهیه کنندگان: عباس رافعی، سینا سعیدیان.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>