سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ بهمن ۱۳۹۴ در ۱۲:۱۸ ب.ظ چاپ مطلب

فردا ، پایان مهلت ارسال فیلم به جشنواره موج/ آغاز کار هیئت انتخاب

jashnvare-moj

هیئت انتخاب جشنواره فیلم موج کار تماشای آثار فیلمسازان را آغاز کرد و فردا ۱۵ بهمن آخرین مهلت برای ارسال فیلم به دبیرخانه جشنواره است.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره فیلم کوتاه موج، ابراهیم حصاری دبیر این جشنواره گفت: هیئت انتخاب جشنواره فیلم کوتاه موج، متشکل از حسین مهکام، مجید رضا مصطفوی و رضا شیخلانی کار تماشای فیلم های ارسال شده به این جشنواره را آغاز کرده اند.تاکنون بیش از ۱۰۰۰ عنوان فیلم کوتاه در قالب مستند، انیمیشن و داستانی به دبیرخانه اولین جشنواره فیلم کوتاه موج ارسال شده است و هنرمندان پس ازثبت نام درسایت کد رهگیری دریافت کرده اند.

مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه موج تا ۱۵ بهمن ماه است و این زمان به هیچ عنوان تمدید نمی شود و فردا آخرین فرصت برای ارسال فیلم به دبیرخانه جشنواره است.

از میان آثار ارسال شده، ۶۰ فیلم به مرحله دوم راه پیدا می کند که توسط هیئت داوران جشنواره متشکل از رسول صدرعاملی، نیکی کریمی، و ابوالفضل جلیلی داوری می شود.

فیلمسازانی که از سایت جشنواره کد رهگیری دریافت کرده اند می تواند جهت تسهیل در ارسال فیلم ها، علاوه بر دبیرخانه جشنواره، مستقر در جزیره کیش، آثار خود را به آدرس، تهران بلوار آفریقا بالاتر از چها رراه جهان کودک نبش کوچه کیش، پلاک ۴۵ سازمان منطقه آزاد کیش ( معاونت اجتماعی – دبیرخانه جشنواره فیلم موج ) تحویل دهند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>