سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ اسفند ۱۳۹۴ در ۱:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

«جشنواره فیلم سبز» همزمان در تمام استان‌ها برگزار می‌شود

tohid-poor

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز گفت: جشنواره فیلم سبز همزمان در تمام استان‌ها برگزار می‌شود تا در تمام کشور برای حفظ محیط زیست فرهنگ‌سازی کنیم.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم سبز، مهدی توحیدپور گفت: هنر ابزاری برای آموزش و ترویج فرهنگ به عموم مردم است و زبان سینما از ماندگارترین زبان‌هایی است که تمام اقشار جامعه را در نظر می‌گیرد و می‌تواند در ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست موثر باشد.

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم سبز در تمام استان‌ها برگزار می‌شود، تاکید کرد: فیلم های این دوره جشنواره در بیش از ۴۰ سالن سینما در کشور نمایش داده می شود . باید در تمام کشور برای حفظ محیط زیست فرهنگ‌سازی کنیم. مدیران، مسئولان و مردم جوامع محلی مثل روستاها در مراکز استان‌هایشان می توانند در جشنواره فیلم سبز حضور داشته باشند و در کارگاه‌های آموزشی شرکت کنند و نسبت به حفظ محیط زیست آموزش ببینید.

توحید پور افزود: در جشنواره فیلم سبز کارگاه‌های تخصصی سازمان محیط زیست برای عموم مردم برگزار می شود.

به گفته دبیر اجرایی جشنواره فیلم سبز تاکنون وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی، تمامی ادارات کل های محافظت محیط زیست استان ها، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شهرداری ها، فرمانداری ها، استانداری ها و سازمان های مردم نهاد(سمن) همکاری خودشان را با این جشنواره اعلام کرده اند.

پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبزبه دبیری فرهاد توحیدی ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵برگزار می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>