سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ اسفند ۱۳۹۴ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
مدیرعامل موسسه تصویر شهر اعلام کرد:

فراخوان تولید ۴۰ اثر ۱۰۰ ثانیه‌ای با موضوع معضلات شهری

tasvire-shahr

مدیرعامل موسسه تصویر شهر، فراخوان دریافت طرح و فیلمنامه را برای تولید ۴۰ اثر ۱۰۰ ثانیه‌ای با موضوع معضلات شهری و با حمایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اعلام کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، سیدعلی احمدی مدیرعامل موسسه تصویر شهر از همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با جشنواره فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای خبر داد و گفت: این موسسه در سال آینده ۴۰ اثر ۱۰۰ ثانیه‌ای با موضوع شهر تهران تولید خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند طرح‌ها و فیلمنامه‌های‌شان را با اولویت مباحث شهری، نقد بدرفتاری‌های اجتماعی، مسائل زیست‌محیطی، زیست شهری و خدمت‌رسانی به شهروندان به همراه رزومه کاری خود به نشانی پست الکترونیک (tasvireshahr95@gmail.com) ارسال کنند تا پس از بررسی، نسبت به حمایت و تولید آن‌ها اقدام شود.

بر اساس این گزارش، علاقمندان تا پایان فروردین‌ماه ۹۵ فرصت دارند تا طرح و فیلمنامه خود را به آدرس ایمیل اعلام شده، ارسال کنند. همچنین هر متقاضی می‌تواند به تعداد نامحدود، طرح و فیلمنامه ارائه دهد.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن‌های ۳-۲۲۸۹۳۱۴۲ (موسسه تصویر شهر) تماس و یا از طریق کانال تلگرامی پردیس ملت به آدرس (http://Telegram.me/mellatcinema) در جریان آخرین اخبار و اطلاعات این فراخوان قرار بگیرند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>