سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ اسفند ۱۳۹۴ در ۲:۰۹ ب.ظ چاپ مطلب

«مرد عنکبوتی» جدید رونمایی شد

spiderman

بالاخره از «مرد عنکبوتی» جدید سینما هم رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما، این آخر هفته کمپانی دیزنی از تریلر دوم فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» رونمایی کرد. تریلری که بالاخره نخستین تصاویر از «مرد عنکبوتی» جدید سینما را هم به مخاطبان نشان داد. جالب آن که در طول ماه های گذشته کمپانی های مارول و دیزنی به خوبی توانسته بودند پیتر پارکر جدیدشان را از چشم رسانه ها دور نگه دارند و نه تنها تصاویر تبلیغاتی از آن منتشر نشده بود که حتی پاپاراتزی ها هم نتوانسته بودند، مرد عنکبوتی را سر صحنه فیلمبرداری شکار کنند. این تصاویر رسما اولین چیزهایی است که مخاطب از اسپایدرمن جدید می بیند.

اسپایدرمنی که برای اولین بار قرار است در آثار کمپانی دیزنی حضور پیدا کند. از آنجایی که او جزو دارایی های معنوی کمپانی کلمبیا پیکچرز بود، نمی توانست در مجموعه فیلم های ابرقهرمانی دیزنی/ مارول حضور داشته باشد. اما با قراردادی سنگین حق حضور او در مجموعه «انتقام جویان» خریداری شد و حالا در اولین نمایش، در فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» این ابرقهرمان را می بینیم. تام هالند جدیدترین مرد عنکبوتی سینما است. پیش از وی تابی مگوایر و اندرو گارفیلد هم این نقش را بر عهده داشتند.

در «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» که روز ۶ می روی پرده سینماها می رود، رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، آنتونی مکی، الیزابت اولسن، اسکارلت جوهانسون، پل راد، پل بتانی، چادویک بوسمن، جرمی رنر، دان چیدل و سباستین استن به ترتیب نقش مرد آهنی، کاپیتان آمریکا، فالکون، اسکارلت ویچ، بیوه سیاه، مرد مورچه ای، ویژن، پلنگ سیاه، هاوک آی، ماشین جنگ و سرباز زمستان را بازی می کنند تا به جز مرد عنکبوتی ابرقهرمان های محبوب دیگری هم باشند. این فیلم به کارگردانی برادران روسو ساخته شده است.

منبع: تسنیم


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>