سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ اسفند ۱۳۹۴ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

کتاب دهمین جشنواره فیلم ۱۰۰ منتشر شد

100-festival

مخاطبان برای بازدید از کتاب دهمین جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره آنرا آنلاین مشاهده نمایند.

به گزارش سوره سینما به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، کتاب دهمین جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ در ۴۳۴صفحه و۱۴ سر فصل تألیف شد و مخاطبان برای بازدید آنلاین این کتاب می توانند با مراجعه به سایت www.100fest.ir  آنرا مشاهده نمایند.

در ابتدای کتاب به معرفی هیأت داوران جشنواره که متشکل از محمد رضا جعفری جلوه، رسول صدر عاملی، مهرداد غفار زاده، بهرام عظیمی، هادی مقدم دوست و به ریاست مجید مجیدی است، می پردازد.

در ادامه این کتاب به نظرات ابراهیم حاتمی کیا، ابوالفضل جلیلی، رضا میرکریمی از کارگردانان نام آشنای سینمای ایران، امیر تاجیک( مدیر شبکه مستند) احسان کاوه (مدیر شبکه تهران)، عبدالکریم خیامی (رئیس مرکز سیمای استان ها)، ریچارد پتیگرو(رئیس جشنواره فیلم باستان شناسی آمریکا)، مهرداد اسکویی (مستندساز)، جواد عزتی، محمد تقی فهیم، محمود صلاحی( رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران) و منوچهر اکبرلو( مشاور انتخاب آثار) پیرامون جشنواره فیلم ۱۰۰ اشاره می‌کند.

معرفی برگزیگان بخش سینمای اخلاق  و فیلم های راه یافته به بخش های مسابقه ملی و غیر رقابتی ( مستند، داستانی ، انیمیشن)، بخش بین الملل و بخش خارج از مسابقه بین الملل و همچنین اکران های ویژه بین الملل که با حضور۷ جشنواره بین المللی همراه بود ازدیگر بخش های این کتاب را تشکیل می دهد.

گزارش تصویری از کارگاه های تخصصی از ایده تا تولید که در ایام جشنواره و همچنین در شهرها و کشورهای دیگر برگزار شد به همراه تصاویری از مراسم افتتاحیه و اختتامیه  دهمین جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ جزو بخش های پایانی این جشنواره است. پایانی ترین بخش این کتاب هم به معرفی آرای هیأت داوران و معرفی برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره و معرفی شورای سیاستگذاری و عوامل برگزاری این جشنواره  می پردازد.

گفتنی است، دهمین جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ با دبیری علی قربانی ۱۲ و ۱۳ اسفند در پردیس سینمایی آزادی برگزار شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>