سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۳:۲۹ ب.ظ چاپ مطلب

وینس ون در یک نقش متفاوت

vince-vaughn

وینس ون چهره سرشناس ژانر کمدی، با حضور در یک درام پرتنش نوع تازه ای از بازیگری را تجربه می کند. این فیلم با نام «کتک کاری در سلول بلوک ۹۹» جلوی دوربین می رود.

به گزارش سوره سینما، کریگ زاهلر امر کارگردانی این درام دلهره آور و پرخطر را به عهده دارد. او فیلم را براساس فیلم نامه ای از خودش کارگردانی می کند.

در داستان فیلم، ون در نقش یک مشت زن بازنشسته ظاهر می شود، که زندگی اش تهی از هیجان و ماجراجویی است. در عین حال، او به تازگی بیکار هم شده است.

تعمیرگاهی که وی در آن مشغول به کار بود، به دلیل مشکلات مالی عذر او را خواسته است. همین موضوع، زندگی خانوادگی و زناشویی او را هم در معرض نابودی قرار داده است.

کاراکتر وینس ون به عنوان آخرین شانس، کار برای یکی از دوستان قدیمی اش را قبول می کند. اما همکاری برای خرید و فروش مواد مخدر، زندگی این کاراکتر را وارد مرحله سخت و خطرناکی می کند.

فیلم نامه «کتک کاری در سلول بلوک ۹۹» با تغییراتی همراه خواهد شد بنابراین، کلید فیلم برداری آن تا زودتر از فصل پائیز زده نخواهد شد.

تماشاگران سینما، وینس ون را به خاطر بازی در کمدی های موفقی مثل «خراب کاری در عروسی»، «داج بال» و «مدرسه قدیمی» می شناسند. او مدتی قبل اعلام کرد قصد دارد تغییرات مهمی در سبک کاری خود ایجاد کند.

منبع: جام جم آنلاین


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>