سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۱۰:۰۴ ق.ظ چاپ مطلب

کینگ کونگ کارگردان می‌شود!

King_Kong

اندی سرکیس، کینگ کونگ و گولوم ژانر فانتزی سینما، یک درام تلخ شرح حال گونه را به نام «تنفس» در مقام کارگردان جلوی دوربین می برد.

به گزارش سوره سینما، فیلم نامه اقتباسی این فیلم براساس داستان زندگی پر فراز و نشیب رابین کاوندیش و تلاش او برای مقابله با یک بیماری سخت نوشته می شود.

نقش رابین کاوندیش را در جلوی دوربین، اندرو گارفیلد بازی می کند. تماشاگران سینما این بازیگر را در نقش کاراکتر ابرقهرمان مرد عنکبوتی دیده اند.

رابین کاوندیش در سن ۲۸ سالگی متوجه شد به یک بیماری لاعلاج مربوط به نخاع دچار شده است. اما او نه تنها تسلیم این بیماری نشد، بلکه وارد فعالیت خیرخواهانه برای جمع آوری کمک به بیماران ناتوان هم شد.

این در حالی بود که پزشکان گفته بودند، وی فقط سه ماه زنده خواهد ماند. کاوندیش نه تنها زنده ماند و زندگی کرد، بلکه به شکوفایی و اوج هم رسید.

andy-serkis

کلر فوی در «تنفس» در نقش دایانا بلاکر همسر رابین بازی خواهد کرد. ویلیام نیکلسون که برای «گلادیاتور» نامزد دریافت جایزه اسکار شد، فیلم نامه فیلم را آماده می کند.

به نوشته هالیوود ریپورتر، منتقدان سینمایی از بازی اندرو گارفیلد در نقش رابین کاوندیش بیمار به عنوان یک نقش اسکاری سخت اسم می برند.

در سال های گذشته دانیل دی لوئیس و ادی ردماین برای بازی در نقش بیماران معلول در فیلم های «پای چپ من» و «تئوری همه چیز»، موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد سال شده اند.

انتخاب داستان زندگی رابین کاوندیش توسط اندی سزکیس، باعث تعجب اهل فن شده است. آن ها می گویند چنین انتخابی از سوی وی که متخصص بازی در نقش های فانتزی است، کمی عجیب به نظر می رسد.

او در فیلم های «کینگ کونگ» و «ارباب حلقه ها» در نقش دو کاراکتر غیر انسانی کونگ و گولوم بازی کرد.

منبع: جام جم آنلاین


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>