سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۱:۳۵ ب.ظ چاپ مطلب

بازیگر دختر دانمارکی «انسان اولیه» می‌شود

Eddie-Redmayne

ادی ردماین بازیگر انگلیسی تبار و اسکار گرفته سینما، صدای خود را به کاراکتر کارتونی انیمیشن کمدی و ماجراجویانه «انسان اولیه» قرض می دهد.

به گزارش سوره سینما به نقل از جام‌جم آنلاین، این فیلم در شرکت فیلم سازی انگلیسی و معتبر آردمن تهیه می شود و داستان آن، در دوران عهد کهن اتفاق می افتد.

ردماین در «انسان اولیه» به جای شخصیت اصلی ماجراها به نام دوگ صحبت خواهد کرد. این انسان عصر حجر، در محل زندگی اش با حوادث ماجراجویانه ای روبرو می شود.

با شروع کار تولید این انیمیشن، همین روزها نام دیگر صداپیشگان آن هم اعلام خواهد شد. نیک پارک موسس شرکت آردمن فیلمز، کارگردان «انسان اولیه» است.

نیک پارک قبل از این یک سری انیمیشن سنتی با محوریت کاراکتر والاس و گرومیت ساخته و برای یکی از آن ها هم، موفق به دریافت اسکار بهترین انیمیشن سال شده است.

این انیماتور در ارتباط با همکاری ردماین با فیلم تازه اش می گوید:« ادی ردماین بسیار خوشحال است که با پروژه ما همکاری می کند و گفته از این کار لذت می برد. ما هم خیلی خوشحالیم که او را در کنار خود داریم. وی با حضورش انرژی و هیجان خاصی به کار می دهد و باعث خلق یک انیمیشن جذاب تر و تماشایی تر می شود.»

در دوران ماقبل تاریخ و در زمان حضور موجودات عجیب و غریب اولیه، داگ غارنشین تلاش می کند اعضای قبیله اش را علیه دشمنان مختلف، متحد کند.

«انسان اولیه» برای نمایش عمومی در فصل تابستان سال ۲۰۱۸ آماده می شود. این انیمیشن به صورت همزمان در آمریکای شمالی و انگلستان، به روی پرده سینماها می رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>