سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۱:۰۳ ب.ظ چاپ مطلب

«لیست سیاه» صاحب یک سریال جدید می‌شود

The-Blacklist

کاشت این پروژه مستقل (اسپین‌آف) در قالب یکی از اپیزودهای فصل سوم سریال «لیست سیاه»، پنج‌شنبه گذشته روی آنتن رفت

به گزارش سوره سینما، شبکه‌های «ان‌بی‌سی» و «سونی پیکچرز» قصد دارند به زودی ساخت یک پروژه تلویزیونی مستقل با عنوان «رستگاری» (Redemption) را با اقتباس از قصه اصلی سریال «لیست سیاه» آغاز کنند. تاکنون سه فصل از تریلر جنایی «لیست سیاه» از شبکه ان‌بی‌سی روی آنتن رفته و قرار است در قالب یک مجموعه تلویزیونی دنباله‌دار ادامه پیدا کند.

به گزارش ورایتی، فامکه جانسن بازیگر و کارگردان هلندی و رایان ایگلد بازیگر امریکایی به عنوان ستاره‌های اصلی «لیست سیاه: رستگاری» جلوی دوربین خواهند رفت. کاشت این پروژه مستقل (اسپین‌آف) در قالب یکی از اپیزودهای فصل سوم سریال «لیست سیاه»، پنج‌شنبه گذشته روی آنتن رفت. جانسن که از همان فصل اول در سریال حضور داشته، نقش مادر ایگلد را بازی می‌کند. شخصیت جانسن (سوزان اسکاتی هارگریو) اولین‌بار در اپیزودی که حدود دو هفته پیش روی آنتن رفت، ظاهر شد.

داستان این اسپین‌آف جدید، حول محور شخصیت ایگلد به نام «تام کین» شکل می‌گیرد که به استخدام یک «سازمان نظامی خصوصی» درمی‌آید. کین متوجه می‌شود مادرش (جانسن) که سال‌ها قبل گمشده بود رهبر مرموز همان واحدی است که او را راهی عملیاتی عجیب می‌کند. تام در جریان این عملیات به رازهای گذشته‌اش و همچنین انگیزه‌های مادرش پی می‌برد.

اپیزودی که پنج‌شنبه گذشته روی آنتن رفت، با معرفی شخصیت‌های اسپین‌آف «رستگاری» باز هم شاهد افزایش میزان مخاطبان سریال و همچنین بالاترین آمار بیننده در پنج هفته گذشته بود. جیمز اسپیدر نقش شخصیت اصلی (ریموند ردینگتن) سریال «لیست سیاه» را ایفا کرده که دو سال پیاپی، نامزدی جایزه گلدن گلوب را در رشته بهترین بازیگر سریال تلویزیونی برایش به ارمغان آورد.

جان بوکنکمپ و جان آیزندراث در مقام خالقان اصلی سریال، نویسندگی و تهیه‌کنندگی «رستگاری» را بر عهده دارند. جان فاکس و جان دیویس نیز به عنوان تهیه‌کننده و مجری طرح در این پروژه حضور دارند.

منبع: آی سینما


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>