سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ خرداد ۱۳۹۵ در ۱۲:۲۱ ب.ظ چاپ مطلب

معرفی برندگان بخش نوعی‌نگاه جشنواره کن/ «وارونگی» دست خالی ماند

THE-HAPPIEST-DAY

هیئت داوران بخش رقابتی نوعی نگاه جشنواره فیلم کن جایزه اصلی این بخش از جشنواره را به فیلم «شادترین روز در زندگی اولی ماکی» اعطاء کردند.

به گزارش سوره سینما ، برگزیدگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ در حالی معرفی شدند که هیئت داوران این بخش از جشنواره به ریاست «مارته کلر» در نهایت از میان ۱۸ فیلم جایزه اصلی را به «شادترین روز در زندگی اولی ماکی» ساخته «یوهو کوزمانن» از فنلاند اعطاء کردند.

فیلم «وارونگی» ساخته بهنام بهزادی که نماینده سینمای ایران در بخش نوعی نگاه بود نیز موفق به کسب جایزه‌ای از این رویداد سینمایی نشد.

در سایر بخش‌های نوعی نگاه کن، «کوجی فوکادا» برای فیلم «هارمونیوم» موفق به کسب جایزه هیئت داوران شد و جایزه بهترین کارگردانی به «مت راس» برای «کاپیتان فانتاستیک» تعلق گرفت.

جایزه بهترین فیلمنامه بخش نوعی نگاه به «دلفین» و «موریل کولین» برای فیلم «توقف‌گاه» رسید و میشائیل دودوک دِویت موفق به کسب جایزه ویژه هیئت داوران برای فیلم «لاک‌پشت قرمز» شد.

منبع: نسیم آنلاین


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>