سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ خرداد ۱۳۹۵ در ۱۱:۳۱ ق.ظ چاپ مطلب

«پرنده‌های خشمگین»، کاپیتان آمریکا را پشت سرگذاشت

angrybirdsmovie

انیمیشن کامپیوتری «پرنده‌های خشمگین» با یک فروش ۳۹ میلیون دلاری، صدرنشین جدول هفتگی گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی شد.

به گزارش سوره سینما، این محصول جدید شرکت سونی با این رقم خوب فروش، به صدرنشینی دو هفته ای «کاپیتان آمریکا: جنگ سرد» پایان داد.

بازیگرانی مثل شان پن، دنی مک براید، جاش گاد و جیسن سادیکس به عنوان صداپیشه با این اکشن ماجراجویانه خانوادگی همکاری کرده اند.

داستان فیلم در باره دهکده پرنده ها و زندگی آنان در یک محیط آرام است. اما یکی از این پرنده ها که نمی تواند خشم خود را مهار کند، مشکلاتی برای اهالی دهکده فراهم می کند.

قسمت سوم مجموعه فیلم «کاپیتان آمریکا» با فروشی ۳۳ میلیون دلاری، ردیف دوم جدول گیشه را به خود اختصاص داد. فروش کلی این اکشن ابرقهرمانانه پس از ۱۷ روز نمایش در آمریکای شمالی، به ۳۴۸ میلیون دلار رسیده است.

دو فیلم سوم و چهارم جدول، کارهایی تازه هستند. دومین قسمت کمدی «خانواده ها» با فروشی حدود ۲۲ میلیون دلار، در ردیف سوم جدول نشست.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، این محصول تازه کمپانی یونیورسال، از وجود بازیگرانی هم چون ست روگن، نیکلاس استولر و براندون اوبراین بهره گرفته است.

در داستان این کمدی خانوادگی، زندگی یک زوج خوشبخت به واسطه از راه رسیدن همسایه های تازه به هم می ریزد. این همسایه های شلوغ، دردسرهایی برای زوج جوان فیلم (که منتظر تولد اولین فرزند خود هستند) درست می کنند.

«آدم های خوب» از کمپانی برادران وارنر با فروشی بالای ۱۱ میلیون دلار، چهارمین فیلم جدول گیشه است. بازیگران این کمدی سیاه رایان گاسلینگ و راسل کرو هستند.

داستان فیلم در نیمه دوم دهه هفتاد میلادی اتفاق می افتد و درباره یک کاراگاه خصوصی است که کار بر روی پرونده موکل تازه اش، دردسرهایی برایش فراهم می کند.

منبع: جام جم آنلاین


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>