سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ خرداد ۱۳۹۵ در ۲:۵۴ ب.ظ چاپ مطلب

انیمیشن «گارفیلد» ساخته می‌شود

garfield

آلکون اینترتینمنت قصد دارد فیلم انیمیشنی جدید بر مبنای مجموعه مصور گارفیلد بسازد.

به گزارش سوره سینما، آلکون اینترتینمنت حق اقتباس از روی مجموعه کتاب های مصور «گارفیلد» را از خالق آنها، جیم دیویس خریداری کرده است. دیویس خودش قرار است به عنوان تهیه کننده اصلی در این پروژه تمام انیمیشنی حضور داشته باشد. این مجموعه داستان گربه چاق و نارنجی رنگی به نام «گارفیلد» است که در آپارتمان صاحبش، جان زندگی می کند و علاقه ای جز خوردن لازانیا و انتقاد از جان  و البته دست انداختن سگی با نام اودی ندارد. این مجموعه اولین بار در ۱۹۷۸ خلق شد و از آن پس عضو ثابت فرهنگ شهری مردم آمریکا شد. به طوری که بارها از روی آن انیمیشن های سریالی و فیلم های سینمایی ساخته شده است. این مجموعه در ۲۵۸۰ روزنامه و ژورنال در سراسر جهان منتشر شده و چیزی حدود ۲۶۰ میلیون خواننده داشته است. اعدادی که باعث شده نام این مجموعه در کتاب رکوردهای گینس هم به ثبت برسد.

جدیدترین اقتباس های سینمایی از این مجموعه به سال های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۶ بر می گردد. زمانی که «گارفیلد» با تکنولوژی CGI روی پرده نقره ای حاضر شد و بیل ماری صداگذار این شخصیت بود. آن فیلم ها به ترتیب توسط پیتر هیوییت و تیم هیل کارگردانی شدند و در آنها بازیگرانی چون برکین میر، جنیفر لاو هیوییت، بیلی کانلی و… حضور داشتند. قسمت اول بیش از ۲۰۰ میلیون دلار و قسمت دوم بیش از ۱۴۱ میلیون دلار در آمد برای کمپانی فاکس قرن بیستم که مسئول ساخت این مجموعه بود به همراه آورد.

اقتباس جدید اما کاملا به صورت انیمیشن خواهد بود و جان کوهن، تهیه کننده «من نفرت انگیز» و «پرندگان خشمگین» ساخت این اثر جدید را هم بر عهده می گیرد. هنوز از نام کارگردان و تاریخ اکران پرده برداری نشده است.

منبع: تسنیم


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>