سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ خرداد ۱۳۹۵ در ۴:۰۶ ب.ظ چاپ مطلب

بازیگر سرشناس فیلم‌های اکشن ابرقهرمان تازه سینما می‌شود

dwayne-johnson

دواین جانسن در تازه ترین حرکت هنری خود، تبدیل به یک ابرقهرمان می شود. فیلمی که او در این رابطه بازی می کند «داک ساوج» نام دارد.

به گزارش سوره سینما، داستان مصور و ابرقهرمانانه «داک ساوج» در دو دهه سی و چهل میلادی شهرت بسیار زیادی در بین مردم عادی داشت.

بیش از ۲۰۰ نوول در رابطه با ماجراجویی های این کاراکتر کمیک استریپی نوشته و چاپ شد. براساس داستان این نوول ها، تعداد زیادی نمایش رادیویی و مجموعه تلویزیونی تولید شد.

بحث تولید نسخه سینمایی «داک ساوج» از سال ۲۰۰۹ مطرح شد. این فیلم را شین بلیک کارگردانی می کند، که در کارنامه اش فیلم کمیک استریپی «مرد آهنی» را دارد.

به نوشته امپایر آنلاین، فیلم نامه اقتباسی فیلم را بلیک با همکاری دوست و همکار همیشگی خود آنتونی باگاروزی می نویسد. لستر دنت خالق اصلی داستان های داک ساوج بود.

از کاراکتر داک ساوج به عنوان الهام بخش اصلی کاراکتر سوپرمن اسم می برند. او دست پروده گروهی از دانشمندانی بود، که او را برای انجام کارهای بزرگ خلق کرده بودند.

به همین دلیل، داک ساوج از قدرت های ویژه برخوردار بود و هم زمان هم کارهای دانشمندانه می کرد و هم لقب یک کاشف و ابرقهرمان را گرفت.

در چند هفته اخیر، نام دواین جانسن باره و بارها در رسانه های گروهی مطرح شد. هر بار خبرتازه حکایت از همکاری وی به عنوان بازیگر با یک پروژه جدید می کرد.

اما در بین این خبرها، خبر بازی وی در «داک ساوج» یک استثنا به حساب می آید. این اولین بار است که این قهرمان ژانر اکشن، در یک فیلم کمیک استریپی ظاهر و نقش یک ابرقهرمان را به عهده می گیرد.

هنوز زمانی برای شروع کار فیلم برداری این اکشن ماجراجویانه و کمیک استریپی تعیین نشده است. شنیده می شود این فیلم برای نمایش عمومی در تابستان سال ۲۰۱۸ آماده خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>