سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ خرداد ۱۳۹۵ در ۳:۴۸ ب.ظ چاپ مطلب

مک کارتی در جست و جوی «بخشش»

melisa-maccarti

ملیسا مک کارتی در کمدی سیاه تازه خود به نام «آیا می توانی مرا ببخشی؟»، در نقش یک آدم واقعی بازی می کند. این فیلم، حال و هوایی شرح حال گونه دارد.

به گزارش سوره سینما، این کمدی سیاه شباهت زیادی به بقیه درام های شرح حال گونه ای ندارد، که به تعریف زندگی آدم های مهم می پردازد.

فیلم نامه اقتباسی فیلم را نیکول هالوفسنر براساس کتاب خاطرات جنجالی لی آسرائیل نوشته است. این کتاب سال ۲۰۰۸ روی پیش خوان کتاب فروشی ها قرار گرفت.

این خانم یک شرح حال نویس معتبر بود، که بر روی زندگی افراد سرشناس کار و تحقیق می کرد. او بزودی با مشکلات مالی شدیدی روبرو شد.

این مشکلات خانم شرح حال نویس را به فکر کار عجیب و غریبی انداخت. او که با کار نوشتن خاطرات و شرح حال آدم های مهم آشنایی کامل داشت، شروع به جعل نامه هایی خیالی از نویسندگان و چهره های مشهور می کند.

اما کار او باعث شک عمومی می شود و او برای رهایی از این مشکل، شروع به دزدیدن نامه های آدم های مشهور از آرشیوهای مختلف می کند.

اگر چه کار «لی آسرائیل» باعث شد تا پول خوبی به دست آورده و سروسامانی به زندگی اش بدهد، اما پای اداره پلیس آمریکا اف بی آی به این موضوع باز شد.

سال قبل اعلام شد «آیا می توانی مرا ببخشی؟» با بازی جولین مور و کریس اوداد، جلوی دوربین خواهد رفت. نیکول هالوفسنر هم کارگردان آن بود.

به نوشته امپایر آنلاین، حالا که بحث تولید فیلم جدی شده، هیچ یک از این سه نفر با آن همکاری نخواهند داشت. کارگردان تازه فیلم، ماریل هلر است.

کلید فیلمبرداری این کمدی سیاه، اوایل سال جدید میلادی زده می شود. قرار است فیلم برای نمایش عمومی در ایام تعطیلات کریسمس آماده شود.

ملیسا مک کارتی دو ماه قبل «رئیس» را روی پرده سینماها داشت. از این کمدی خانوادگی به اندازه کارهای قبلی این بازیگر استقبال نشد.

نسخه تازه و احیا شده کمدی اکشن «شکارچیان ارواح» با بازی مک کارتی، برای ماه ژولای در سطح بین المللی اکران عمومی خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>