سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ مرداد ۱۳۹۵ در ۲:۴۷ ب.ظ چاپ مطلب

اورلاندو بلوم وارد «تور پزشکی» شد

Orlando-Bloom

اورلاندو بلوم بازیگر بریتانیایی با اندی سمبرگ در فیلم «تور پزشکی» همراه شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از هالیوود ریپورتر، بازیگر «ارباب حلقه‌ها» به گروه بازیگران یک نیمه مستند برای شبکه اچ‌بی‌او پیوست. «تور پزشکی» را اندی سمبرگ می‌سازد و دیوید دیگز، فیلیسیا راشد و ویل فورت از بازیگران آن هستند.

سمبرگ و موری میلر در سال ۲۰۱۵ با یکدیگر فیلم هجو تنیس با عنوان ‌«هفت روز در جهنم» را ساختند. «تور پزشکی» نیز درباره دوچرخه‌سواری حرفه‌ای است و در ادامه با مطالب مستندی درباره ورزشکاران این رشته از جمله لنس آرمسترانگ همراه خواهد شد.

میلر نویسنده این پروژه است و مثل پروژه قبلی بار دیگر جیک زیمانسکی کارگردان کهنه کار به عنوان کارگردان روی صندلی این فیلم می‌نشیند. سمبرگ، میلر و دیوید برناد از تهیه‌کنندکان این پروژه هستند .

بازیگر اصلی این فیلم سمبرگ است و بلوم نیز به گروه بازیگران آن اضافه شده است.

این پروژه دومین همکاری شبکه اچ‌بی‌او با سمبرگ و موری برای تولید فیلم‌های ورزشی است که در قالب کمدی ادامه پیدا می‌کند.

اندرو سمبرگ بازیگر کمدی آمریکایی که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۲ در برنامه تلویزیونی «ساتردی نایت لایو» حضور یافت. سمبرگ همچنین به صداپیشگی پویانمایی‌هایی از جمله «هتل ترانسیلوانیا» پرداخته است. او تاکنون برنده جوایز متعددی از جمله گلدن گلوب و امی شده است.

در سال ۲۰۱۴ بلوم بار دیگر شخصیتش در مجموعه ‌«ارباب حلقه‌ها» را در فیلم «هابیت» دنبال کرد و به زودی با یک تکرار دیگر نقشش در نقش ویل ترنر در «دزدان دریایی کاراییب» باز می‌گردد.

منیع: مهر


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>