سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ اسفند ۱۳۹۵ در ۲:۲۲ ب.ظ چاپ مطلب

آیین دیدار «هفت‌ و پنج دقیقه» در سینما فرهنگ برگزار می‌شود

haft o panj daghighe

مراسم آیین دیدار فیلم سینمایی «هفت و پنج دقیقه» ساخته محمدمهدی عسگرپور چهارشنبه چهارم اسفندماه در سینما فرهنگ برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما ، این مراسم از ساعت ۲۰:۳۰ در محل سالن شماره دو سینما فرهنگ با امضای پوستر فیلم توسط عوامل سازنده و میهمانان آغاز می‌شود و سپس فیلم «هفت و پنج دقیقه» برای حاضرین به نمایش درمی‌آید.

«هفت و پنج دقیقه» چهارمین ساخته عسگرپور است که آن را در فرانسه با حضور عوامل ایرانی و فرانسوی مقابل دوربین برد و در بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

در این فیلم  رضا کیانیان و رضا عطاران ایفای نقش می کنند وتهیه کنندگی آن را محمد رضا تختکشیان بر عهده دارد.

عگسر پور در یادداشتی کوتاه درباره «هفت و پنج دقیقه »نوشته است:«یافتن روزنه ای حتی خیلی کوچک برای بیرون رفتن از دایره های تلخ و رنج آور ارزش زیادی دارد.آنقدر که شاید فلسفه خلقت همین باشد.»داستان این فیلم روایتگر زندگی سه زن مهاجر است که رد شهر کوچکی در فرانسه زندگی می کنند.این سه زن هر کدام در مواجهه با جامعه و خانواده خود دست به انتخاب هایی می زنند که زندگی آنها را تحت الشعاع قرار می دهد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>