سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ شهریور ۱۳۹۶ در ۹:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

پایان فیلمبرداری «موش گیر»/ دوبله و اکران در روسیه

moosh-gir

فیلمبرداری فیلم «موش گیر» به کارگردانی احسان صادقی جهانی به پایان رسید.

به گزارش سوره سینما ، موش گیر عنوان فیلمی است که به تازگی فیلمبرداری آن به اتمام رسیده و اکنون در مرحله تدوین و صداگذاری است. اینکار در قالب طنز به بررسی مسائل اجتماعی روز اعم از طلاق، شبکه های اجتماعی و آسیب های آن در خانواده بخصوص همسران جوان می پردازند. نویسندگی و کار گردانی این اثر را احسان صادقی جهانی و تهیه کنندگی آن را بهرام خانلر بر عهده دارند. همچنین، گفتنی است این فیلم همزمان به زبان روسی دوبله می شود که در سینماهای روسیه نیز اکران خواهد شد .

عوامل دیگر این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان : احسان صادقی جهانی، تهیه کننده: بهرام خانلر، فیلمبردار و نورپرداز: مصطفی احمدیان، مجری طرح: ونداد احمدیان، مدیر تولید: سعید پوریا، صدابردار: داود قلی پور، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: میلاد آل احمد، تدوین :خلیل محمدی، منشی صحنه: رکسانا کرمی، طراح صحنه :احسان صادقی، طراح لباس و مدیر صحنه: هانیه حاجی جعفر، طراح گریم :سید حجت موسوی، دستیار دوم کارگردان و عکاس :محمد حسن زاده، مدیر تدارکات: سیامک اسفندیاری.

بازیگران: یوسف تیموری، آشا محرابی، یوسف صیادی، فرحناز منافی ظاهر، فاطیما درستکار، سهیلا مدیری و خشایار راد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>