سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ مهر ۱۳۹۶ در ۳:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

جدیدترین تیزر فیلم سینمایی «اگزما» رونمایى شد

egzema

جدیدترین تیزر فیلم سینمایى «اگزما» به کارگردانى مهران مهدویان رونمایى شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومى این فیلم سینمایى، جدیدترین تیزر فیلم سینمایى «اگزما» نخستین تجربه بلند کارگردانى مهران مهدویان که تهیه کنندگى آن بر عهده علی یازرلو و علی فاتحی است، رونمایى شد. این فیلم با پرداختى متفاوت در قالب اجتماعى تولید شده و این روزها در گروه سینمایى هنر و تجربه اکران مى شود.

«اگزما» در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر و در بخش «هنر و تجربه» با نام «چشم ها» به نمایش درآمد.

شیوا مکی نیان، دیبا زاهدی، حسام محمودی، کریم امینی، کمیل علیپور و نادر فلاح در «اگزما» به ایفای نقش پرداخته‌اند که در خلاصه داستان آن آمده است: رویا در تلاش است زندگی خود را در آرامش نگه دارد از طرفی نمی‌خواهد شوهرش از گذشته‌اش با خبر شود. او در این مسیر با مشکلاتی مواجه می‌شود.

اسامی کامل عوامل فیلم سینمایی «اگزما» عبارتند از نویسنده و کارگردان: مهران مهدویان، تهیه‌کنندگان: علی یازرلو، علی فاتحی، مشاور کارگردان: محسن قرایی، مدیر فیلمبرداری: احسان اسکندری، مدیر صدابرداری: سعید بجنوردی، طراحی و ترکیب صدا: بهروز معاونیان، طراح چهره‌پردازی: محمود دهقانی، طراح لباس: مجید مظفری، طراح صحنه: زهرا محبی، تدوین: مهران مهدویان، موسیقی: علیرضا جمالی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مسعود جورسرا، مدیر تولید: محمود ناقل، منشی صحنه: آوا بالاور و مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی.

لینک دانلود: جدیدترین تیزر فیلم سینمایی «اگزما»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>