سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ آبان ۱۳۹۶ در ۱۰:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

تصویربرداری تله فیلم «من بزرگ نیستم» در تهران آغاز شد

man-bozorg-nistam

تله فیلم «من بزرگ نیستم» به کارگردانی سجاد شهریاری تصویربرداری خود را درتهران آغاز کرد.

به گزارش سوره سینما، کارگردان تله فیلم «من بزرگ نیستم» گفت: این تله فیلم نوشته مشترک مهدی اصغری ازغدی و صادق شمسایی است و چند روزی که فیلمبرداری و مراحل تولید فیلم در حال سپری است.

سجاد شهریاری افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده تصویربرداری این تله فیلم تا اواسط آبان در محدوده اتوبان ارتش تهران ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این فیلمِ داستانی که سوژه ای تازه و قصه ای دلنشین را پیش برده، ماجرای یک نوجوان کار را که ناخواسته وارد حوادثی پیچیده شده و سعی در تغییر زندگی خود دارد، به تصویر کشیده می شود. افشین سنگ چاپ، نعیم محبوبی، علیرضا مهران، نیلوفر هوشمند و سیاوش طهمورث در این فیلم جلوی دوربین خواهند رفت.

همچنین صادق شمسایی تهیه کننده، سعید نقدزاده مدیربرنامه ریزی، فرزام گل سفیدی مدیرتصویربرداری، نصیر خیری صدابردار، مجتبی برهانی زاده مدیر تولید، دانیال شعاعی طراح گریم، پوریا اخوان طراح صحنه و لباس، رها عقیقی منشی صحنه و نگین همایونی دستیار برنامه ریز این فیلم را برعهده دارد.

شهریاری ساخت این تله فیلم را در بهترین شکل ممکن مهم دانست و اشاره کرد: با وجود محدودیت ها ساخت چنین آثاری که با دغدغه مردمی همراه است، سعی کردیم اثری شاخص و قابل قبول را با توجه به اهداف و نظرگاه صحیح انسانی به مخاطبان ارائه دهیم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>