سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ آبان ۱۳۹۸ در ۲:۱۷ ب.ظ چاپ مطلب

محمودرضا قدیریان، فرشته آلوسی و شهره لرستانی مهمان «ورودی ۸۹» شدند

voroodi89-ghadirian

محمودرضا قدیریان، فرشته آلوسی و شهره لرستانی مهمان گروه نمایش «ورودی ۸۹» شدند.

به گزارش سوره سینما، محمودرضا قدیریان، مجری برنامه‌ ساعت ۲۵ و همسرش، فرشته آلوسی، بازیگر تلویزیون و شهره لرستانی، نویسنده‌، کارگردان و بازیگر، مهمان گروه نمایش «ورودی ۸۹» شدند.

شهره لرستانی که کار هنری را با تئاتر آغاز کرده ضمن تقدیر از عوامل این نمایش، از تماشاگران دعوت کرد تا بعد از ایام سوگواری به تماشای این نمایش بروند. زوج هنرمند، محمودرضا قدیریان و فرشته آلوسی هم بعد از تماشای نمایش در سخنانی کوتاه از اجرای گروه ابراز رضایت کردند و خواهان حمایت تماشاگران تئاتر از نمایش «ورودی ۸۹» شدند.

در خلاصه‌ی داستان نمایش «ورودی ۸۹» آمده: داستان پنج نفر دانشجو است که از زمان دانشجویی روابط دوستانه، عاشقانه و پیچیده‌ای بین آن‌ها شکل می‌گیرد و در نهایت با ناپدید شدن یکی از آن‌ها به مدت چهار سال معمای داستان آغاز می‌شود و با برگشت آن شخص قصه آغاز می‌شود.

محسن احتشامی، نویسنده و کارگران نمایش «ورودی ۸۹» است و امیر نعمانی تهیه‌کننده‌ای آن را بر عهده دارد. میلاد احتشامی، صیاد آیینه وند، فرانک جلیلی، سمن قناد، محمد نوحیان بازیگران این نمایش هستند.

«ورودی ۸۹» هر شب ساعت ۲۱:۱۵ در تالار شماره‌ی ۲ عمارت نوفل لوشاتو به روی صحنه می‌رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>